دعوت وزیر فرهنگ روسیه از همتای ایرانی برای شرکت در همایش بین‌المللی فرهنگی سن‌پترزبورگ

13:45 - 13 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۸۹۵
دسته بندی: سیاست
وزیر فرهنگ روسیه با ارسال پیامی به محمدمهدی اسماعیلی ضمن تبریک انتصابش به سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان، از وی برای شرکت در همایش بین‌المللی فرهنگی سن‌پترزبورگ دعوت کرد.

- بنا به اعلام سفارت ایران در فدراسیون روسیه، خانم اولگا لوبیمووا وزیر فرهنگ روسیه با ارسال پیامی به محمدمهدی اسماعیلی ضمن تبریک انتصابش به سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان از ایشان برای شرکت در همایش بین‌المللی فرهنگی سنت پترزبورگ دعوت کرد.


در پیام تبریک وزیر فرهنگ روسیه آمده است:

انتصاب شایسته حضرت‌عالی را به سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. گفتگو‌های فرهنگی میان کشورهایمان دارای پیشینه‌ای عالی، چند وجهی و عمیق است و تاثیر مثبت بر مجموع همکاری‌های دوجانبه دارد. معتقد هستم ارتباطات فرهنگی بین مردمان روسیه و ایران با مدیریت حضرتعالی از توسعه پویا برخوردار خواهد شد.

وی با اشاره به نهمین همایش بین‌المللی فرهنگی سن پترزبورگ و با دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان برای حضور در این رویداد فرهنگی، فراهم کردن فضا برای گفت‌وگو‌های باز، تبادل آزادانه دیدگاه‌ها و ارتباطات غیر رسمی در داخل جامعه بین‌المللی فرهنگی را از اهداف مهم آن برشمرد.

شایان ذکر است نهمین همایش بین‌المللی فرهنگی سن پترزبورگ، ۱۱ تا ۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ هفته دوم آبان ماه سال جاری در این شهر از کشور روسیه برگزار خواهد شد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *