لزوم هم اندیشی برای ارتقاء کمی و کیفی رسیدگی در پرونده‌های قضایی

14:00 - 12 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۴۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه قضات محاکم کیفری یک، دو و انقلاب ارومیه با مراجع حفاظتی نظارتی و معاونت‌های دادگستری آذربایجان غربی در ارومیه تشکیل شد.
- جلسه قضات محاکم کیفری یک، دو و انقلاب ارومیه با مراجع حفاظتی نظارتی و معاونت‌های دادگستری آذربایجان غربی در ارومیه تشکیل شد.
 
ناصر عتباتی،رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اظهار کرد: منصب قضا جایگاه رفیع و خطیری هست که سختی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد.

عتباتی، با اشاره به اینکه دادسرا و محاکم مرکز استان در پیشانی و خط مقدم عدلیه استان قرار دارند گفت: قضات شاغل در مرکز استان تکالیف و وظایف دشوارتری نسبت به سایر شهرستان‌ها دارند و در مقاطعی شاید جور سایر حوزه‌های قضایی را هم به دوش بکشند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه افزود: این جلسات که به نوبت با تمام قضات برگزار می‌شود برای بررسی روند و وضعیت رسیدگیها، نواقص، معایب، مشکلات، نیازمندی‌های محاکم و همفکری و هم افزایی برای رفع این موضوعات است.

وی ادامه داد: این جلسات بهترین محل برای هم افزایی، همفکری و هم اندیشی برای ارتقاء کمی و کیفی رسیدگی‌ها در پرونده‌ها و خدمت رسانی بهتر است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: پس از طرح موضوع پای صحبت‌ها و بیان دیدگا‌های تک تک قضات حاضر در جلسه می‌نشینیم و از نکته نظرات ارزشمند همکاران در مباحث مدیریتی هم بهره می‌گیریم.

شایان ذکر است تمامی قضات و معاونین و ناظرین حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و عملکرد شعب محاکم هم بررسی و جلسه با تصویب مصوباتی، خصوصاً تشکیل کارگروه علمی کیفری به کار خود پایان داد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *