رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازرسی معاون دادستان کهگیلویه و بویراحمد از صنوف نانوایی‌های یاسوج

8:17 - 11 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۲۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یاسوج در بازرسی از واحد‌های نانوانی گفت:در جهت احقاق حقوق عامه و دسترسی مردم به نان با کیفیت، سالم و بهداشتی، بازرسی‌های لازم در این حوزه ضرورت دارد.
- گروهی متشکل از مسئولان تعزیراتی، نظارتی و بهداشتی با همراهی معاون دادستان مرکز استان، از نانوایی‌های شهر یاسوج تا محدوده سرآبتاوه را بازرسی کردند.
 
احمد مولایی،معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یاسوج در بازرسی از واحد‌های نانوانی بیان داشت:در جهت احقاق حقوق عامه و دسترسی مردم به نان با کیفیت، سالم و بهداشتی، بازرسی‌های لازم در این حوزه ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه در این بازرسی مدیرکل تعزیرات حکومتی و معاون سازمان صمت و واحد بازرسی اداره کل صنعت و معدن حضور داشتند، گفت: آنچه که در بازرسی از نانوایان شهر یاسوج مشاهده گردید، مسائل بهداشتی، کم فروشی و عدم رعایت سقف ساعت کاری یکی از مواردی است که در عمده موارد توسط نانوایی‌ها در شهر یاسوج رعایت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: برخورد‌های لازم با متخلفین از جمله؛ پلمب تعدادی از این واحد‌های خبازی، تشکیل پرونده بهداشتی و قطع یا کسر سهمیه آرد دولتی این نانوایی‌ها انجام خواهد شد و طبعاً مسائلی که مربوط به دستگاه قضایی استان می‌باشد تشکیل پرونده و مجازات افرادی که نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی اقدام نمی‌کنند، حتماً به عمل خواهد آمد.
 
مولایی در پایان گفت: تلاش‌های صورت گرفته به منظورامنیت غذایی، برای مردم عزیز استان انجام می شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *