دنباله فیلم ابرقهرمانی «نگهبانان قدیمی» با کارگردانی جدید

17:15 - 06 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۶۱۸
کمپانی نتفلیکس اعلام کرده که ویکتوریا ماهونی قرار است قسمت دوم «نگهبانان قدیمی/ The Old Guard» را کارگردانی کند.

- دنباله فیلم سینمایی اکشن، ماجراجویی و ابرقهرمانی «نگهابانان قدیمی» توسط ویکتوریا ماهونی ساخته خواهد شد. در قسمت اول این فیلم که در ماه جولای ۲۰۲۰ بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شد، شارلیز ترون نقش در نقش اصلی بازی داشت که در قسمت دوم هم او نقش اصلی را بازی خواهد کرد. بر اساس آمار‌های سرویس آنلاین نتفلیکس، فیلم «نگهبانان قدیمی» در طی چهار هفته ابتدایی عرضه خود در این سرویس، بیش از ۷۸ میلیون بازدید داشته است.

کیکی لین، ورونیکا نگو، چیویتل اجیوفور، مروان کنزاری، لوکا مارینلی و ماتیاس خونارتس از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله «نگهبانان قدیمی» حضور خواهند داشت. ویکتوریا ماهونی درباره ساخت دنباله این فیلم گفت: بازیگران حرفه‌ای، با دانش و کارگردانی بی‌نقص پریس بایدوود جای تحسین بسیار دارد. خوشحالم پریس بایدوود در دنباله ساخت فیلم به عنوان تهیه‌کننده در کنار من است. طرفداران فیلم را ناامید نخواهم کرد، منتظر درخشش دوباره باشید.

ورونیکا ماهونی پیش از این در فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر/ Star Wars: The Rise of Skywalker» به کارگردانی جی جی آبرامز، دستیار کارگردان بود و این فیلم اولین تجربه او در مقام کارگردانی فیلم است.

فیلم اکشن و فانتزی «نگهبانان قدیمی» ماجرای گروهی از مزدوران فناناپذیر را به تصویر می‌کشد که طی قرن‌های متمادی به طور مخفیانه از دنیای انسان‌ها محافظت کرده‌اند و هنگام انجام یک ماموریت اضطراری قابلیت‌های خارق‌العاده آن‌ها به طور ناگهانی افشا می‌شود. این فیلم که با اقتباس از مجموعه کتاب‌های مصور «نگهبانان قدیمی»، نوشته گرگ روکا و لئاندرو فرناندز ساخته شده، مورد توجه منتقدان زیادی قرار گرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *