کومان و بایرن مونیخ؛ همچنان در بن‌بست!

4:45 - 03 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۹۸۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
بال فرانسوی بایرن مونیخ و مدیران این باشگاه هنوز به توافقی در زمینه تمدید قرارداد نرسیده‌اند.

- نشریه آلمانی «بیلد» خبر داد؛ پس از مذاکرات اولیه‌ای که بین مدیران باشگاه بایرن مونیخ و کینگسلی کومان صورت گرفت، همچنان توافقی بین طرفین برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است.

طبق این گزارش؛ باشگاه بایرن مونیخ حاضر نیست به رقمی کمتر از ۹۰ میلیون یورو بال فرانسوی‌اش را بفروشد، این در حالی است که گفته می‌شود چلسی نسبت به جذب این بازیکن علاقه‌مند است.

کومان و مدیر برنامه‌هایش، اما ممکن است تصمیم به ادامه همکاری با بایرن مونیخ تا پایان قرارداد فعلی که تا سال ۲۰۲۳ است، بگیرند تا این بال فرانسوی با پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد آلیانتس آره‌نا را ترک کند.

پیش از این «اسکای اسپورتس» شده بود؛ هافبک پیشین تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس مشتاق است برای ادامه فوتبالش راهی لیگ برتر انگلیس شود، این در حالی است که دو باشگاه منچستریونایتد و لیورپول هم وضعیت او را زیرنظر دارند.

گفته می‌شود کومان برای اینکه پای قرارداد جدید با بایرن مونیخ را امضا کند خواستار دریافت دستمزدی به اندازه روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی این تیم شده است که این کار را برای تمدید قرارداد سخت‌تر می‌کند.

کومان ۲۵ ساله از سال ۲۰۱۵ در این تیم عضویت دارد و به باواریایی‌ها برای کسب ۱۶ جام مختلف از جمله شش‌گانه قهرمانی فصل گذشته کمک کرده است.

او کهه در سال ۲۰۱۵ ابتدا با قراردادی قرضی از یوونتوس به بایرن پیوست و دو سال بعد قراردادش با این باشگاه قطعی شد، تاکنون در ۱۴۲ بازی برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفته و ۳۲ گل نیز به ثمر رسانده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *