روز پزشک یادآور ایثار سفیدپوشان صبوری که در کارزار کرونا جامه خدمت پوشیده اند

17:43 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۶۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان تهران به مناسبت روز پزشک، ضمن تقدیر از پزشکان بیمارستان دادگستری تهران، این روز را تبریک گفت.

- رئیس کل دادگستری استان تهران به مناسبت یکم شهریور ماه مصادف با زادروز بو علی سینا حکیم فرزانه ایرانی که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است ضمن تقدیر از پزشکان بیمارستان دادگستری تهران، این روز را تبریک گفت.

وی روز پزشک را یاد آور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های سفیدپوشان صبور و متعهدی دانسته است که در کارزار کرونا، جامه خدمت پوشیدند و تلاش کردند رخت تندرستی به تن آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا کنند.

حشمتی مهذب ضمن پاسداشت و ادای احترام به پزشکان شهید عرصه سلامت کشور از تلاش‌های بی شائبه همراهان سلامت کشور که در ماه‌های اخیر به زیبایی صحنه‌هایی مثال زدنی از ایثار و از جان گذشتگی خلق کرده اند تقدیر و تشکر نموده است.

رییس کل دادگستری استان تهران، پزشک را فردی بیان کرد که با شوق می‌آموزد تا رنج انسان را به آرامش برساند.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین از مردم بزرگوار خواست تا با رعایت اصول بهداشتی حامی سلامت خود و عزیزانشان باشند و با حمایت از تلاش‌های فداکارانه خانواده سلامت این مهم را بهترین شیوه قدردانی از پزشکان در شرایط کنونی عنوان کرده است.

در مراسم تقدیر از پزشکان بیمارستان دادگستری تهران که با حضور شیخ وند رئیس بیمارستان و مجتهدی مدیر امور فرهنگی دادگستری استان تهران برگزار شد، گزارشی از خدمات و فعالیت‌های این بیمارستان ارائه گردید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *