دستگیری سارق خودرو در گشت زنی‌های انتظامی

14:16 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۵۳۲
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودروی پراید در عملیات تعقیب و گریز پلیس خبر داد.
- کرم یوسفوند رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: ساعت ۱۶:۳۰ بیست و پنجم مرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی فاتب حین گشت زنی در محدوده خزانه به یک دستگاه خودرو پراید دارای راننده مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد دارای سابقه سرقت به تاریخ بیست و چهارم مرداد ماه از کلانتری ۱۳۰ نازی آباد می‌باشد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان با نزدیک شدن به خودروی مسروقه به راننده آن دستور توقف داده که بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز وارد خیابان‌های فرعی شده و با حرکات مخاطره آمیز باعث رعب و وحشت شهروندان و خودرو‌های عبوری می‌گردد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو مجددا به سارق دستور توقف و ایست داده که متاسفانه توجهی نداشته و پس از گذشتن از چندین خیابان فرعی خودرو را متوقف و راننده آن به صورت پیاده متواری می‌شود.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: افسراکیپ به منظور هشدار و با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیرهوایی در فواصل زمانی و مکانی معین نموده که پس از طی کردن مسافتی اعضای اکیپ متهم به اسم شهروز را دستگیر می‌کنند.

یوسفوند در پایان گفت: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص گردید متهم دارای سوابق توزیع مواد مخدر از محدوده کلانتری ۱۶۰ خزانه نیز می‌باشد لذا خودرو به پارکینگ منتقل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.
 

برچسب ها: سرقت پلیس آگاهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *