کادر‌های درمان در خط مقدم مقابله با کرونا

9:50 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۴۰۱
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تبریک روز پزشک، بیان داشت: پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند.
- به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با تبریک روز پزشک، بیان داشت: همواره و در سال‌های اخیر پس از شیوع بیماری منحوس کرونا، پزشکان و کادر درمانی کشور عزیزمان از خود مجاهدت‌ها و ایثار‌های بزرگی نشان دادند و در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس حماسه آفرینی‌ها کرده و می‌کنند.

وی افزود: مایه مباهات و افتخار است که کادر درمانی ما سخاوتمندانه در مقابله با این ویروس منحوس ایستاده اند و در این مسیر جان خود را تقدیم کردند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در وانفسای شیوع بیماری منحوس کرونا، کادر درمانی ما جانانه ایستادند و از جان انسان‌ها که مهمترین سرمایه آن‌ها می‌باشد، دفاع کردند و علیرغم حجم گسترده مبتلایان به این ویروس منحوس مجاهدانه تلاش کردند، گفت: پزشکان فرشتگانی سفید پوش هستند که رنج و سختی بیماری را از جان بیمارانشان می‌زدایند و سلامتی و تندرستی را به آن‌ها تقدیم می‌کنند.
 
بیشتر بخوانید:

سردار رحیمی عنوان داشت: ما قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های پزشکان عزیز و کادر درمانی خدوم هستیم و در مقابل بزرگی آن‌ها سر تعظیم فرو می‌آوریم.

وی افزود: امروز لازم است همه با هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاری گر کادر درمانی عزیزمان باشیم و تلاش کنیم که بتوانند پس از پیک‌های پی در پی شیوع بیماری کرونا لختی بیاسایند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *