۲۵۰ واحد صنفی متخلف پلمب شدند

15:08 - 30 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۰۹۵۹
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پلمب ۲۵۰ واحد صنفی متخلف در تعطیلات ۵ روزه کرونایی خبر داد.
- به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حمید هداوند با تسلیت ایام شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش، بیان داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راستای انجام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همه توان و تلاش خود را در حوزه انتظامی، ترافیکی و اماکن به کار بسته است؛ بدون شک اعمال و اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در شرایط فعلی امری مهم و لازم الاجرا می‌باشد و انتظار ما از همه مردم عزیز و گرانقدرمان همراهی و همکاری در این خصوص است.

وی افزود: در طول ۵ روز تعطیلاتی که امروز یعنی شنبه سی ام مرداد ماه، آخرین روز آن را سپری می‌کنیم؛ در حوزه اصناف و اماکن، از همکاری و تعامل خوب اصناف محترم که در پیک پنجم نیز همانند پیک اول کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند تشکر و قدردانی کنم؛ در این مرحله نیز قریب به اتفاق اصناف همراهی و همکاری خوبی داشتند.
 
بیشتر بخوانید:

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در این نوبت صرفا گروه یک مجاز به انجام فعالیت بودند و لاجرم با تشکیل گشت‌های تلفیقی متشکل از نماینده اماکن و اصناف بازدید‌های هدفمند و دقیقی انجام شد که در این رابطه ۲۵۰ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سردار هداوند عنوان داشت: رعایت ملاحظات بهداشتی، از جمله مواردی که از سوی رسانه ها، ستاد مقابله با کرونا و دیگر کارشناسان محترم اعلام می‌شود ضامن سلامتی ما می‌باشد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *