استان توِر روسیه خواستار خواهرخواندگی با یکی از استان‌های کشورمان شد

15:54 - 25 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۹۶۱
دسته بندی: سیاست
هیئت اقتصاد استان توِر روسیه در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه خواستار برقرار روابط تنگاتنگ استانی با کشورمان شد.

- هیئت اقتصاد استان تِوِر (TEVER) روسیه در دیدار با کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه خواستار برقرار روابط تنگاتنگ استانی با کشورمان شد.

در این نشست که روز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه به صورت حضوری در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد این هیات خواستار برقراری روابط اقتصادی با شرکت‌های ایرانی در زمینه‌های مختلف از جمله تولید تجهیزات نفت و گاز، صنایع پتروشیمی صنایع چوبی و قطعات خودرو شدند.

معاون استاندار تِوِر که به نمایندگی از استاندار این استان در این نشست حضور یافته بود ضمن قدردانی از سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو به خاطر برقرار کردن زمینه‌های اقتصادی خواستار خواهر خواندگی این استان با یکی از استان‌های کشورمان شد

کاظم جلالی سفیر کشورمان نیز ضمن استقبال از پیشنهادات هیات اقتصادی تِوِر اظهار داشت که شرکت‌های ایرانی و استان تِوِر با داشتن می‌توانند ظرفیت‌های بالا مشارکت‌های خوبی را داشته باشند.

وی همچنین گفت که موضوع خواهرخواندگی تِوِر با یکی از استان‌های ایران را با استانداران بررسی و استان متناسب با تور انتخاب و معرفی خواهد شد.

در این نشست هیئت‌های اقتصادی تِوِر و سفارت جمهوری اسلامی ایران زمینه‌های مختلف همکاری را بررسی کردند و مقرر شد نشست‌ها و مذاکرات دو طرف ادامه یابد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *