استفاده از ظرفیت نیروی جوان، انقلابی و متخصص در بدنه وزارت علوم و دانشگاه‌ها

11:53 - 25 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۸۴۶
وزیر پیشنهادی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: اولویت ما استفاده از ظرفیت کارشناسان، اعضای هیئت علمی جوان، نخبه و انقلابی در بدنه مدیریتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری است.
محمد علی زلفی گل وزیر پیشنهادی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دولت جدید در گفت‌وگو با میزان در مورد بکارگیری نیروی جوان و متخصص در بدنه این وزارتخانه، گفت: با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های محوری دولت مردمی در استفاده از ظرفیت نیروی انسانی جوان، نخبه و انقلابی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: به طور قطع برای تحقق انتظارات و مطالبات رهبری و مردم شریف ایران در مجموعه مدیریتی  وزارت علوم  و به طور کلی دانشگاه ها از نیروی انسانی جوان و جهادی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های راهبردی در بخش های مدیریتی وزارت علوم مورد نظر خواهد بود.

زلفی گل افزود: از این رو یکی از برنامه‌ها و اولویت های اینجانب استفاده از ظرفیت کارشناسان، اعضای هیئت علمی جوان، نخبه و انقلابی در بدنه مدیریتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشد.

وی در پایان تاکید کرد:برای تحقق برنامه‌های وزارت علوم در دولت جدید نیازمند مدیرانی با انگیزه، با ایمان و مستعد و انقلابی هستیم تا انشاالله بتوان با کار جهادی و علمی اهداف و سیاست‌های دولت مردمی را عملی نموده و انتظارات مقام معظم رهبری را در بیانیه گام دوم انقلاب محقق کنیم.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *