آزمون: پنالتی به درستی اعلام شد/ سماک: زوج آزمون و اروخین بهتر جواب داده است

9:45 - 25 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۸۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه گفت: در این بازی خارج از خانه مقابل لوکوموتیو یک امتیاز گرفتیم اما می‌توانستیم برنده شویم.
- سردار آزمون پس از تساوی تیم زنیت مقابل لوکوموتیو مسکو و قطع نوار پیروزی‌های زنیت بعد از سه برد متوالی، اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم که از این نتیجه خوشحالیم، زیرا بازی را کنترل کردیم و می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. متاسفانه این‌گونه پیش نرفت و تمرکزمان را از دست دادیم.
 
مهاجم زنیت در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسید خطای پنالتی صورت گرفته روی او از بیرون یک برخورد سبک باشد، اظهار داشت: ما فوتبال بازی می‌کنیم و چیزی به عنوان برخورد سبک و سطحی وجود ندارد. برخورد با من انجام شد و روی زمین افتادم. این هم یک ضربه پنالتی بود. در این بازی خارج از خانه یک امتیاز گرفتیم، اما می‌توانستیم برنده شویم. سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم.

همچنین سرگئی سماک، سرمربی تیم زنیت سن‌پترزبورگ در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه و در پاسخ به این سوال که چرا آرتم جیوبا، بهترین گلزن زنیت نیمکت‌نشین شده و در دقیقه پایانی بازی دیروز هفته چهارم لیگ برتر روسیه برابر لوکوموتیو مسکو جایگزین آزمون شد، اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که برای این بازی داشتیم با دو مهاجم یعنی سردار آزمون و اروخین وارد میدان شدیم. آن‌ها در بازی‌های اخیر بسیار خوب و مفید بودند؛ بنابراین این دو بازیکن را برای بازی با لوکوموتیو انتخاب کردیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *