استکی: در برخی اوزان دستمان خالی است/ باید ریسک کنیم

0:01 - 21 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۷۹۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: سخت است که بتوانیم برای هر ۱۳ وزن بوکسور در حد و اندازه‌های رقابت‌های جهانی پیدا کنیم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با ، در خصوص دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم را انجام دادیم و احتمالا از اواسط شهریور دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس در تهران آغاز خواهد شد تا بچه‌ها را برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان آماده کنیم.

وی افزود: سخت است که بتوانیم برای هر ۱۳ وزن بوکسور در حد و اندازه‌های رقابت‌های جهانی پیدا کنیم و قطعا اگر در وزنی بوکسوری در لول جهانی نداشته باشیم، اعزام نمی‌کنیم. فعلا به اسم برخی بوکسور‌ها را برای انتخابی نوبت اول دعوت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: عدم برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در دو سال اخیر دست ما را در خیلی از اوزان خالی گذاشته و باید با این حقیقت کنار بیاییم که نیاز به ریسک داشته و باید در به بوکسور‌های کم نام و نشان اعتماد کنیم.

استکی در ادامه گفت: قرار نیست یک بوکسور صفر تا صد بوکس را در تیم ملی یاد بگیرد، اما متاسفانه خیلی از بوکسور‌ها با ۲۰ درصد توانایی به اردو می‌آیند و آماده‌سازی آن‌ها زمان زیادی میبرد. برای اینکه بتوانیم نتایج درخشان رقابت‌های قهرمانی آسیا را تکرار کنیم نیاز به بازی‌های تدارکاتی و اردو‌های مشترک داریم، چون صرفا با تمرین نمی‌شود معجزه کرد.

استکی ضمن ستایش از زحمات مربیان استان‌ها تصریح کرد: مربیان در استان‌های مختلف به شدت زحمت می‌کشند تا آمادگی بوکسور‌ها را حفظ کنند. از تمامی این عزیزان، کادر فنی تیم بزرگسالان و حتی کادر تیم جوانان که آینده‌سازان بوکس را آموزش می‌دهند تشکر می‌کنم.

وی در پایان‌خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما کسب نتیجه ایده‌آل در بازی‌های آسیایی چین است و امیدوارم در رقابت‌های قهرمانی جهان یک تجربه بزرگ برای میدان آسیایی کسب کنیم. ضمن اینکه ممکن است هر اتفاقی در میدان جهانی رخ دهد و شاید فراتر از تصور باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *