سرعت در ارائه خدمات پزشکی قانونی با الکترونیکی کردن فرایند‌ها

14:13 - 20 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۶۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با الکترونیکی کردن فرایند‌ها در بخش کمیسیون و استقرار نرم افزار تخصصی در بخش معاینات بالینی سازمان، سرعت خدمت رسانی به مردم افزایش یافته و تلاش می‌شود این نرم افزار به زودی در دیگر بخش‌های تخصصی نیز عملیاتی شود.
- رضا حاج منوچهری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان خراسان شمالی که روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه برگزار شد، افزود: پزشکی قانونی در راستای خدمات رسانی سریع‌تر و دقیق‌تر به مراجعین اقدامات بسیاری را انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به الکترونیکی کردن فرایند‌ها و به کارگیری نرم افزار تخصصی اشاره کرد.

وی این اقدامات سازمان را تلاشی در جهت رفاه حال مراجعین و تکریم ارباب رجوع عنوان و تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع یک اصل و ضرورت در سازمان پزشکی قانونی کشور است و تلاش سازمان همواره بر این بوده که با اصلاح فرایند‌ها شرایط بهتری را در ارائه خدمات و پاسخگویی به درخواست‌ها فراهم کند.

در ادامه مراسم اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی ضمن پرداختن به ابعاد مختلف قیام عاشورا و نقش آن در شکل گیری حکومت اسلامی، هدف این قیام را اجرای عدالت برشمرد و نکاتی درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب که همان تحول و تعالی است، مطرح کرد.

وی همچنین با اشاره به نقش، اهمیت و جایگاه پزشکی قانونی در انشاء آرای قضات و اجرای عدالت، از زحمات کارشناسان این سازمان در تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی قدردانی کرد.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های  حسن محمدزاده مدیرکل سابق استان خراسان شمالی، محمدرضا نورس به عنوان مدیرکل جدید استان معارفه شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *