رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام تسلیت شریعتمداری به حجت الاسلام و المسلمین علوی

15:26 - 17 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۷۴۵
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
ویر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پیامی شهادت حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد جواد حسینی کاشانی برادر همسر حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات را تسلیت گفت.
- بنا بر اعلام  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری، در پیامی شهادت حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد جواد حسینی کاشانی برادر همسر حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات را تسلیت گفت . متن پیام به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون
خوشا آنانکه در این عرصه خاک شهادت را پسندیدند و رفتند
شهادت روحانی پارسا و دانشور نستوه جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد جواد حسینی کاشانی (طاب ثراه) که به نشان پرافتخار جانبازی در راه دفاع از ارزش‌های دینی و مکتبی و انتساب به خانواده گرانقدر شهید سرافراز سید محمد مهدی حسینی کاشانی (ره) مفتخر بود موجب تاسف و تألم اینجانب شد.

تواضع و فروتنی، ایثار و گذشت، ساده زیستی، گشاده رویی، وقت شناسی و تکلیف محوری از ویژگی‌های بارز آن فاضل ارجمند بود که بی تردید در اذهان ماندگار خواهد شد.

ضمن ابراز همدردی با جناب عالی، خانواده گرانقدر به ویژه اخوان بزرگوار و بازماندگان ارجمند آن فقید سعید، شهادت ایشان را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و اولیای طاهرینش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسالت می‌نمایم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *