ولایتی: کسانی که عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه هستند باید از منطقه خارج شوند

12:04 - 17 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۶۹۳
دسته بندی: سیاست
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: کسانی که عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه هستند باید از منطقه خارج شوند و با پیروزی‌های اخیر، بی‌تردید تحولات ارزشمندی به نفع جبهه مقاومت به دست خواهد آمد.
- «علی‌اکبر ولایتی» با «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.
 
مشاور مقام معظم رهبری در امور بینالملل در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی و تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت گفت: مسیر مقاومت و مبارزه به پیشرفت‌های چشمگیر و غیرقابل توصیفی دست یافته و توانسته توفیقات و پیروزی‌های فراوانی را برای ملت مظلوم فلسطین و منطقه به دست آورد و اطمینان داریم این مسیر با عزت و افتخار ادامه خواهد یافت.
 
وی افزود: کسانی که عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه هستند باید از منطقه خارج شوند و با پیروزی‌های اخیر، بی‌تردید تحولات ارزشمندی به نفع جبهه مقاومت به دست خواهد آمد.
 
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی هم با ابراز خرسندی از این دیدار و تبریک انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار جبهه مقاومت و آرمان‌های فلسطین قرار دارد. امروز محور مقاومت و از جمله جنبش جهاد اسلامی قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته توانسته اقتدار خود را نشان دهد.
 
زیاد النخاله از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین قدردانی کرد و افزود: جنبش جهاد اسلامی و ملت مظلوم فلسطین و غزه با جنگ شجاعانه توانستند اسرائیل را به ذلت بکشانند و آن را در هم بشکنند و باید از راهی که شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی ترسیم کردند قدرانی و از آن حراست کرد.
 
وی تصریح کرد: این شهیدان و مجاهدان جبهه مقاومت در مسیری گام بر می‌دارند که امام خمینی رحمه الله علیه با سه محوریت آمریکا شیطان بزرگ است، اسرائیل غده سرطانی است و قدس محور وحدت اسلام است که باید آزاد شود ترسیم فرمودند و باید در این چهارچوب پیش رویم و پایبند باشیم؛ و باید تا پیروزی به آن ادامه داد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *