اقرار به ۳۰ فقره موبایل قاپی

15:24 - 10 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۶۰۳۲
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای و کشف بیش از ۳۰ فقره سرقت خبر داد.
- علی عزیزخانی بیان داشت: بیست و نهم فروردین ماه پرونده‌ای به همراه یک نفر متهم به اسم بهزاد از سوی کلانتری ۱۰۸ نواب به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع که چکیده پرونده حاکی ازآن بود، متهم به همراه یک نفر دیگر با موتورسیکلت قصد سرقت موبایل خانمی را داشته که با مداخله شهروندان موفق به سرقت نشده و در حین فرار به خودرو‌های عبوری برخورد و بهزاد توسط شهروندان دستگیر می‌گردد، ولی همدستش از محل می‌گریزد.

وی عنوان کرد: بهزاد در بازجویی‌های اولیه در کلانتری به شدت منکر سرقت بوده و اعلام کرده در حال عبور بوده که با خودروی عبوری تصادف کرده و اظهارات شاهدین کاملاً کذب می‌باشد. پس از وصول پرونده به پایگاه در حالی که متهم کماکان منکر بزه انتسابی بوده، تحت بازجویی قرار گرفت و پس از بررسی سوابق کیفری معلوم شد بهزاد دارای ۳ فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با اطلاعات بدست آمده تحقیقات خود را گسترش داده و به جمع آوری ادله و کشف رد پای متهم در سرقت‌های اخیر اقدام می‌نمایند که تلاش شبانه روز کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه هشتم نتیجه بخش شده و مشخص میگردد بهزاد با همدستی فرد متواری بیش از ۳۰ فقره سرقت به شیوه قاپ زنی را در شهر تهران انجام داده اند.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با بدست آمدن مدارک و ادله‌های متقن بهزاد مجدداً مورد بازجویی قرار گرفت و در مواجه با مستندات موجود به قاپ زنی تلفن همراه با همدستی شخصی بنام مرتضی اعتراف و اعلام داشت؛ تاکنون بیش از ۳۰ فقره سرقت به این شیوه مرتکب شده ایم و اموال مسروقه را به مالخری در خیابان شوش می‌فروختیم که ارزش مجموع سرقت‌ها بیش از ۳۵۰ میلیون تومان بود.

عزیزخانی با اشاره به اینکه دستگیری متهم متواری و مالخر اموال سرقتی در دستور کار کارآگاهان قرار دارد، افزود: تاکنون ۲۳ تن از مال باختگان متهم را بعنوان سارق خود معرفی کرده اند و اقدامات پلیسی برای شناسایی دیگر مال باختگان کماکان ادامه دارد.
 

برچسب ها: سرقت پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *