لطفی: استقلال را قلبا دوست داریم، اما همه تلاشمان برای نفت است/ بلبلی آماده بازی مقابل استقلال است

18:30 - 29 تير 1400
کد خبر: ۷۴۳۰۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی نفت مسجدسلیمان: استقلال تیم بزرگی است و در این هفته‌ها عملکرد خوبی داشته است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را مقابل این تیم داشته باشیم.

سعید لطفی مربی تیم نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تقابل با استقلال اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و در این هفته‌ها عملکرد خوبی داشته است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را مقابل این تیم داشته باشیم.

هافبک اسبق آبی پوشان که حالا مقابل تیم سابق خود قرار گرفته در این رابطه عنوان کرد: ما استقلال را قلبا دوست داریم، اما در حال حاضر همه تلاش خود را برای نفت مسجدسلیمان انجام می‌دهیم. امیدوارم استقلال در بازی‌های دیگر خود موفق باشد.

لطفی در رابطه با غایبان تیمش مقابل آبی پوشان گفت: به جز ۳ بازیکن که کنار گذاشته شدند (نیما انتظاری، مصطفی ناییج‌پور و میثم تهیدست)، مسلم مجدمی و محمدمهدی احمدی را در اختیار نداریم.

مربی نفت مسجد سلیمان در خصوص عملکرد خوب محمد بلبلی (بازیکن قرضی استقلال در نفت مسجدسلیمان) مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: بلبلی از مصدومیت برگشت و ۲۰ دقیقه بازی کرد و عملکرد خوبی از خود نشان داد. مقابل استقلال هم با تصمیم محمود فکری می‌تواند به میدان برود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *