مدیرمسئول ایسنا: ارتباط با رسانه از ویژگی‌های مدیریتی حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌اژه‌ای است/ رئیس قوه قضائیه تفکیکی بین رسانه‌های داخلی قائل نیست

15:25 - 28 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۸۵۱
مدیر مسؤل خبرگزاری ایسنا گفت: رئیس قوه قضائیه با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه، به دنبال ارتباط بیشتر با مردم است که همین موضوع، از دلایل موفقیت وی در دوران ریاست در قوه قضائیه خواهد بود.
«علی متقیان» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با اصحاب و نخبگان رسانه کشور، این نشست را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای در اولین برنامه عمومی خود نشست با اصحاب رسانه و نخبگان این حوزه را برگزار کرد که البته مهم‌تر از این، نگاه خاص رئیس قوه قضائیه به رسانه است.

مدیر مسؤل خبرگزاری ایسنا بیان کرد: رئیس قوه قضائیه با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه، به دنبال ارتباط بیشتر با مردم است که همین موضوع، از دلایل موفقیت وی در دوران ریاست در قوه قضائیه خواهد بود.

متقیان با تأکید بر اینکه رسانه مسؤل آگاهی‌سازی افکار عمومی است، ارتباط خوب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای با اصحاب رسانه را از امتیازات مدیریت رئیس قوه قضائیه برشمرد و گفت: وی با این کار، اقدام بسیار خوب و شایسته‌ای را انجام داد.

وی با تأکید بر اینکه رئیس قوه قضائیه با برگزاری این نشست نشان داد تفکیکی بین اصحاب رسانه در کشور قائل نیست، افزود: حجت الاسلام و المسملمین محسنی اژه‌ای در نشست با اصحاب و نخبگان رسانه کشور پذیرای رسانه‌های داخلی از همه جناح‌ها بود.

مدیر مسؤل خبرگزاری ایسنا با اشاره به اینکه رئیس قوه قضائیه رسانه‌های داخلی را با یک چشم نگاه می‌کند، اضافه کرد: این امر به عنوان امتیازی بزرگ برای رئیس قوه قضائیه، نشان می‌دهد که این قوه عدالت را برای همه مردم می‌خواهد.

متقیان با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای نشان داد که هیچ خط و خط‌کشی در قوه قضائیه وجود نخواهد داشت، افزود: نشست رئیس قوه قضائیه با اصحاب و نخبگان رسانه‌ای کشور بدون سانسور برگزار شد.

مدیر مسؤل خبرگزاری ایسنا با اشاره به نقش سفر‌های استانی رئیس قوه قضائیه در امیدآفرینی در جامعه، بر هم‌صدایی رسانه‌های کشور در پوشش برنامه‌های ایشان تأکید و اضافه کرد: با این اقدام مردم دیگر نیازی به رسانه‌های خارجی ندارند و اگر اخبار درست منتشر شود، رسانه‌های خارجی به بهانه انتشار اخبار درست، مردم را جذب نخواهند کرد.

متقیان با تأکید بر اینکه قوه قضائیه خود را در بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های کشور بیمه کرد، در پایان گفت: کل رسانه‌های کشور همراه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دوران ریاست وی در قوه قضائیه خواهند بود.
 
۲۸ تیرماه سال جاری حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای نخستین نشست هم‌اندیشی خود با نخبگان را به هم فکری با اصحاب رسانه اختصاص داد.
 
وی با تأکید بر فهم درست از حق و اجرای آن و همچنین استقامت در راه حق، نقش رسانه در تحقق عدالت، هموار کردن مسیر عدالت و ارتقاء بخشی به آگاهی مردم به حقوق خودشان و جامعه را بسیار مهم دانست.
 

رئیس قوه قضاییه گفت: رسانه می‌تواند به مردم آگاهی دهد تا حقوق خود و راه استیفای حق را به خوبی بشناسد، تا هم به آن‌ها تعدی نشود و هم آن که بدانند اگر تعدی کنند، چه عواقبی دارد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *