اعتصاب آبی‌پوشان بعد از بُرد در دربی/ استقلالی‌ها تمرین نکردند

19:46 - 27 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۵۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال استقلال باوجود حضور در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب از انجام تمرین امتناع کردند.

- در حالی‌که قرار بود تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۹ امروز در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود و به همین دلیل هواداران و اهالی رسانه در محل تمرین حضور یافته بودند، بازیکنان این تیم تمرین نکردند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال باوجود حضور در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب از انجام تمرین امتناع کردند تا به نوعی پس از برد در دربی اعتصاب کنند.

هواداران استقلال نیز با دیدن این شرایط علیه احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال، وزیر ورزش و جوانان، علی‌نژاد معاون وزارت ورزش و اسپانسر باشگاه شعار سر دادند.

با توجه به اینکه اعلام شده بود خبرنگاران و عکاسان می‌توانند در تمرین حضور داشته باشند، استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه صورت گرفته بود.

هواداران استقلال استقبال خوبی از تمرین کرده بودند، این در حالی است که ازدحام زیاد باعث شلوغی عجیبی در محل تمرین شد. با وجود ممانعت هواداران، برخی از آن‌ها از فنس‌ها بالا پریده و وارد زمین شدند. مشخص نبود این تعداد چطور وارد مجموعه انقلاب شده بودند.

پندار توفیقی معاون پیشین باشگاه استقلال در محل تمرین حضور یافت و با بازیکنان و مربیان خوش و بش کرد. علاوه بر او، علی نامداری مشاور پیشین هیئت مدیره باشگاه و امیر سلطانی معاون سابق باشگاه دیگر افرادی بودند که با بازیکنان برخورد گرمی داشتند. حضور این افراد آنهم در شرایطی که پستی در باشگاه ندارند در آستانه شروع دولت جدید شائبه‌برانگیز است.

در میان تماشاگران تعدادی هوادار خانم نیز در تمرین حضور داشتند. یک کودک هم با شماره پیراهن مهدی قایدی به سمت مهاجم استقلال رفت تا او پشت پیراهنش را امضا کند.

عارف غلامی مدافع استقلال که در دربی رباط صلیبی پاره کرد، امروز با عصا به محل تمرین آمد. غلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد پنج روز دیگر پایش را جراحی کند. مدافع استقلال حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

یکی از هواداران استقلال تصویر نقاشی شده شیخ دیاباته را به این بازیکن داد و با او عکس یادگاری انداخت.

*تیم فوتبال استقلال سه‌شنبه در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت.


برچسب ها: استقلال اعتصاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *