اهتمام دستگاه قضایی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها

13:36 - 26 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۰۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان زرند در کرمان گفت: تلاش دستگاه قضایی بر کاهش جمعیت کیفری در زندان هاست، اما در بحث شرارت و مواردی که نظم عمومی و امنیت شهروندان را تهدید می‌کند به شدت برخورد خواهیم کرد و شدیدترین مجازات‌ها را در نظر خواهیم گرفت.
- حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند در استان کرمان اظهار داشت: دستگاه قضایی به عنوان ملجاء مظلومان جایگاه ویژه‌ای در سیستم حاکمیتی جمهوری اسلامی دارد که قوانین آن برگرفته از حدود و احکام و تعالیم انسان ساز اسلام ناب است.

محمدی درباره اهمیت مطالبه گری در رشد و پویایی انقلاب گفت: مطالبه گری باید از رسانه‌ها آغاز شود و فرهنگ صحیح مطالبه گری را باید رسانه‌ها به جامعه تزریق کنند و ما به عنوان دستگاه قضایی از مطالبه گری صحیح و قانونی استقبال و حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: مطالبه گری باید براساس واقعیت‌های موجود جامعه شکل گیرد و قانون تنها مسیر روشنی است که مطالبه گران باید از این مسیر عبور کنند تا مطالبه گری به اهداف درست و روشن منتج شود.

رئیس دادگستری شهرستان زرند در استان کرمان ضمن قدردانی از خبرنگاران به عنوان دیده بانان دستگاه قضایی بیان کرد: شکر خدا در دوران انتخابات، رسانه‌های شهرستان، نقش بزرگی در خنثی سازی سیاست‌های خصمانه دشمنان که از هیچ کوششی برای دلسردی و مایوس کردن مردم از مشارکت در پای صندوق‌های رای فروگذاری نکردند، ایفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که مشارکت بیش از ۷۲ درصدی شهروندان زرندی در انتخابات را رقم زد، قطعا اصحاب رسانه هستند که جای قدردانی فراوان از این قشر زحمت کش دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *