محمودی: سبک زندگی عباس‌زاده عامل موفقیتش است/ تراکتور ۳ فینال در پیش دارد

8:45 - 29 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۴۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت: عملکرد عباس‌زاده نشانگر سبک زندگی حرفه‌ای او است.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تراکتور در هفته‌های اخیر اظهار داشت:  حضور فیروز کریمی در تراکتور نمود پیدا کرده است. او از نظر روحی و روانی روی تیم خیلی کار کرده است. کریمی مربی با تجربه‌ای است و عملکرد خوبی در این تیم داشته است. در بازی استقلال دست کریمی به خاطر محرومیت و مصدومیت بازیکنان بسته بود وگرنه شاید نتیجه بهتری کسب می‌کردند.

وی افزود: جمشید نظمی یکی از مدیران توانمند و ورزشی استان آذربایجان شرقی است و در کارش مثال‌زدنی عمل می‌کند. پیش از این به عنوان مدیر ورزش و جوانان و هیئت فوتبال آذربایجان شرقی تسلط و توانش را نشان داده است.

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور در خصوص دلایل موفقیت محمد عباس‌زاده عنوان کرد: او به عنوان مهاجم هدف خیلی عالی کار می‌کند. عملکرد عباس‌زاده نشانگر سبک زندگی حرفه‌ای اوست. بازیکنی که به موقع استراحت کند و تفکرش حرفه‌ای باشد، اینگونه برای تیم موثر است. عباس‌زاده با وجود تغییرات مربیان، وارد حواشی نشد و باز‌ی‌اش بسیار تاثیرگذار است.

محمودی درباره تقابل تراکتور و آلومینیوم در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر تصریح کرد: تراکتور ۳ بازی مهم و فینال پیش رو دارد. آلومینیوم خودش کاندیدای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست، پرسپولیس در کورس قهرمانی و سایپا هم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند. اعضای کادرفنی و بازیکنان باید دست به دست هم بدهند تا در این ۳ مسابقه نتایج لازم را کسب کنند. جای هواداران در این بازی‌ها خالی است، چون به عنوان یار دوازدهم واقعاً در کنار تیم موثر هستند و روی روحیه تیم خیلی تاثیرگذار هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *