مومنی: دنبال بهانه هستند مجیدی را کنار بگذارند/ فارغ از هر نتیجه‌ای استقلال برنده دربی است

13:30 - 24 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۳۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کار تیمی بازیکنان برای دربی می‌تواند نتیجه خوبی دهد و بازیکنان می‌توانند بار دیگر ثابت کنند استقلال نیاز به مدیریت ندارد!

محمد مومنی در گفت‌و‌گو با میزان در رابطه با دربی ۹۶ اظهار داشت: خوشبختانه استقلال پشتوانه مردمی خوبی دارد و با داشتن پیشکسوتان و کادرفنی و هواداران خوب دارای انگیزه مطلوبی است. استقلال به دلیل نتیجه‌های خوبی که کسب کرده در شرایط ایده آل قرار دارد. قطعاً کار تیمی بازیکنان می‌تواند نتیجه خوبی دهد و بار دیگر ثابت کند استقلال نیاز به مدیریت ندارد!

وی با اشاره به اینکه باشگاه هیچ زحمتی برای تیم نمی‌کشد و فقط از افتخارات استقلال استفاده می‌کند، ادامه داد: مدیریت باشگاه هیچ دخل و تصرفی در موفقیت‌های استقلال ندارد و فقط اسم این تیم را یدک می‌کشد.

مومنی در رابطه با اینکه فرهاد مجیدی در کنار زمین تنهاست تصریح کرد: درست است که او کنار زمین کسی را ندارد، اما پشتش به پیشکسوتان و هواداران سرسخت استقلال گرم است و مطمئنا او می‌تواند تیم را بدون مدیر هم اداره کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی‌های استقلال و پرسپولیس استرس و حاشیه‌های زیادی دارد و نتیجه دیدارشان بسیار مهم است. اما فارغ از هر نتیجه‌ای استقلال برنده است، چون بسیار تنها و بدون حامی قرار گرفته و خود ساخته است. جایگاه این دو تیم در جدول به عوامل مختلفی بستگی دارد، به خاطر همین رتبه این دو تیم در جدول هیچگاه درست و واقعی نبوده است!

وی در رابطه با پاداش‌هایی که مجیدی از جیب خود به بازیکنان می‌دهد افزود: در صورتی که باشگاه کمک مالی انجام می‌داد این کار غیرقانونی بود، اما حالا همه بار مسئولیت بر دوش سرمربی تیم است، او همه کاره تیم شده و هر کاری که از دستش برآید برای باشگاه انجام می‌دهد. باشگاه به دنبال بهانه است تا مجیدی را کنار بگذارد، اما او همه تلاش خود را می‌کند که حرف و حدیثی باقی نماند.


برچسب ها: محمد مومنی دربی 96

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *