بازداشت کلاهبردار ۱۸۰ میلیاردی در تهران

15:34 - 20 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۵۰۲
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که خود را خریدار عمده خشکبار و حبوبات به فروشندگان معرفی و ۱۸۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
- علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری و خرید حبوبات و خشکبار در فضای مجازی به پایگاه هشتم این پلیس ارجاع که چکیده پرونده نشان از این داشت که مال باخته به ازای فروش ۱۰ تن برنج به خریدار عمده، ۲ فقره چک ۲ میلیارد ریالی و ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد دریافت کرده است. مال باخته در سر رسید چک‌ها متوجه شده است که چک‌ها سرقتی بوده و کلاهبردار با تخلیه محل مغازه استیجاری اش از محل گریخته است.

وی عنوان داشت: در حین رسیدگی به پرونده چند پرونده مشابه دیگر به این پایگاه ارجاع شد که در تمامی پرونده ها، کلاهبردار از مغازه اجاره‌ای برای تخلیه محموله حبوبات و خشکبار استفاده کرده بود.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم در شهرک، ولی عصر شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به ۱۱ فقره کلاهبرداری به همین شیوه معترف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: تحقیقات تکمیلی برای شناسایی کامل سایر مال باختگان کماکان در دستور کار قرار دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *