فکری اگر ببازد هم حمایت می‌شود

15:20 - 19 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۱۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمود فکری به جایگاه امنی رسیده و حتی در صورت شکست مقابل ذوب آهن نیز از کار برکنار نمی‌شود.

- مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان تحت هر شرایطی و حتی در صورت شکست در بازی این هفته مقابل تیم ذوب آهن از سرمربی خود حمایت می‌کنند. این در حالی است که آن‌ها در مورد مربی قبلی اینطور نبودند و یزدی را خیلی زود برکنار کردند.

بعد از این که مجتبی حسینی تیم نفت مسجدسلیمان را ترک کرد؛ داریوش یزدی هدایت این تیم را پذیرفت، اما چون نتایج خوبی نگرفت مسجدسلیمانی‌ها به یاد روز‌های خوش با محمود فکری بار دیگر او را به این تیم آوردند، اما روز‌های خوب فکری با نفت مسجسدسلیمان چندان دوام نیاورد و این مربی چند هفته‌ای است که شکست‌های پیاپیی را با تیم نفت مسجدسلیمان کسب می‌کند.

با این حال مسئولان این باشگاه نفتی از فکری راضی هستند و قصد ندارند همچون یزدی او را خیلی زود برکنار کنند.

این در حالی است که تیم نفت در موقعیت خطرناکی قرار دارد و اگر در بازی با ذوب‌آهن به نتیجه نرسد شرایطش سخت‌تر می‌شود. با این حال در جلسه اخیر مدیران این باشگاه ضمن بررسی احتمال سقوط تیم نفت مسجدسلیمان برنامه‌ای برای برکناری این مربی نیست و آن‌ها قصد دارند تحت هر شرایطی از سرمربی تیمشان حمایت کنند.

جالب این که تقابل این هفته نفت مسجدسلیمان با تیم ذوب آهن به جهت حضور مجتبی حسینی برای مسجدسلیمانی‌ها حائز اهمیت است و آن‌ها می‌خواهند هر طور شده مربی‌ای که در میانه‌های فصل تیمشان را رها کرد و به اصفهان رفت را شکست دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *