قیمت تلفن‌های همراه در ۱۶ تیرماه

16:30 - 16 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۵۰۵
بررسی قیمت گوشی‌های محبوب بازار نشان می‌دهد برای خرید این محصولات به بودجه‌ای بین ۲ میلیون تومان تا ۳۴ میلیون تومان نیاز است.

- فرارو نوشت: قیمت گوشی‌های پرفروش بازار امروز چهارشنبه شانزدهم تیر تقریبا تفاوتی با روز قبل ندارد و فروشنده ها، مدل‌های خودشان را با عدد و رقم‌های دیروز می‌فروشند. از ۴۰ گوشی پرفروش بازار امروز فقط پنج، شش مدل آن هم در حد ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بالا و پایین شده اند.

به گزارش فرارو؛ A ۲۱ s و A ۱۲، گوشی‌های ارزان قیمت سری A سامسونگ که اتفاقا محبوبیت بالایی هم در بازار دارند، امروز تقریبا ۵۰ هزار تومان ارزان شدند. اما Y ۸ p پرفروش‌ترین گوشی هوآوی حدود ۱۰۰ هزار تومان گران شد و مهمترین اتفاق در بین محصولات آیفون ارزان شدن ۲۰۰ هزار تومانی آیفون ۱۲ پرو مکس است. البته برای یک موبایل ۳۴ میلیون تومانی، این کاهش قیمت اصلا به چشم نمی‌آید. قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ، شیائومی، هوآوی و آیفون را در اداه مشاهده کنید.

گوشی‌های پرفروش سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ امروز تغییر قیمتی ندارند و تنها دو مدل پرفروش از این برند، با کاهش ۴۰ تا ۶۰ هزار تومانی فروخته می‌شوند. نسخه ۳۲ گیابایتی A ۲۱ s امروز با رقم سه میلیون و ۵۷۹ هزار در تهران فروخته می‌شود و این قیمت نسبت به روز قبل کاهش ۶۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. همچنین A ۱۲ هم قیمت سه میلیون و ۵۹۰ هزار تومان را به خود می‌بیند و در مقایسه با روز دوشنبه ۴۰ هزار تومان ارزان شده.

قیمت تلفن‌های همراه در ۱۶ تیرماه

قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی

تغییر قیمت گوشی‌های شیائومی امروز در حد و اندازه‌ای بود که کاملا می‌توانیم از آن‌ها چشم‌پوشی کنیم. Redmi Note ۸ Pro و Redmi Note ۹ هر کدام فقط ۳۰ هزار تومان ارزان شدند و دیگر مدل‌های پرفروش شیائومی با همان قیمت‌های روز قبل در بازار حضور دارند.

قیمت تلفن‌های همراه در ۱۶ تیرماه

قیمت گوشی‌های پرفروش هوآوی

Y۸p همین حالا پرفروش‌ترین گوشی هوآوی در بازار ایران است و در روزی که تقریبا هیچ موبایل اندرویدی گران نشد، با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت خورد. کمترین قیمت این موبایل امروز سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

قیمت تلفن‌های همراه در ۱۶ تیرماه

قیمت گوشی‌های پرفروش آیفون

گوشی iPhone ۱۲ Pro Max با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در ارزان‌ترین حالت ۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار فروخته می‌شود و ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده است.

قیمت تلفن‌های همراه در ۱۶ تیرماه



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *