سهرابیان: قایق‌ها به المپیک نرسید اما امیدوارم تا بازی‌های آسیایی ترخیص شوند

12:21 - 16 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۴۱۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: ۲۶ تیرماه قایقرانان ما در گروه اول اعزام خواهند شد. امیدوارم بهترین نتیجه قایقرانی در المپیک را کسب کنند.

-علیرضا سهرابیان در حاشیه تجلیل از قایقرانان، اظهار داشت: امروز از گوشه‌ای از زحمات ورزشکاران و مربیان تجلیل شد. تمام پروتکل‌ها رعایت و فاصله‌گذاری انجام شده و واکسن هم زده‌اند و محدودیت فضا وجود ندارد. دلگرمی به ورزشکاران کاری بود که با حمایت تولیدکننده داخلی انجام شد. ما ۲ هدف داشتیم؛ نه ورزش خوابیده و نه تولید داخلی. 

سهرابیان با اشاره به زمان اعزام تیم ملی قایقرانی به المپیک خاطرنشان کرد: ۲۶ تیرماه قایقرانان ما در گروه اول اعزام خواهند شد. امیدوارم بهترین نتیجه قایقرانی در المپیک را کسب کنند. 

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت قایق‌ها برای المپیک توکیو گفت: وضعیت ترخیص قایق‌ها کمی بهتر شده اما کاغذبازی‌ها ادامه دارد. از مسئولان گمرک تشکر می‌کنم عطوفت به خرج دادند اما قایق‌ها به المپیک نرسید امیدوارم به بازی‌های آسیایی برسد نه المپیک ۲۰۲۴ پاریس. امیدوارم عرق ملی باعث شود کمک کنند تا قایق‌ها زودتر ترخیص شود. اگر یکسال قایق‌ها زودتر می‌رسید نتایج بهتر می‌شد. مطمئن هستم آن‌هایی که ملی فکر می‌کنند با دید ملی هم نگاه می‌کنند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *