منافی: اگر اتفاقات خاص رخ ندهد پرسپولیس قهرمان است!/ رفتار استقلالی‌ها طبیعی است

15:51 - 16 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۴۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی سرخ‌پوشان در فصل جاری صحبت کرد.

جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: با آن شرایط جوی و آب و هوایی اهواز مشخص بود که بازی بسیار سنگین است. همانطور که هم دیدیم دو تیم موقعیت چندانی برای گلزنی نداشتند و دلیل آن هم وضعیت عجیب و آب و هوایی بود.

وی ادامه داد: در هر صورت با توجه به شرایط جوی و اینکه فولاد یک تیم کاملا بسته در فاز دفاعی است گرفتن یک امتیاز در اهواز خیلی بد نبود.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش این تیم در نهایت می تواند قهرمان این فصل شود و آیا سپاهان می‌تواند اختلاف دو امتیازی با پرسپولیس را جبران کند یا خیر؟ گفت: الان تکلیف قهرمانی دست خود پرسپولیس است. پرسپولیس اگر همه بازی هایش را ببرد کار تمام است و اما و اگری وجود ندارد. وقتی تکلیف قهرمانی دست خودمان است باید از این فرصت استفاده کنیم و نباید قهرمانی را به سپاهان بدهیم. فکر می‌کنم پرسپولیس ۷۰ درصد راه قهرمانی را رفته است.

منافی درباره اشتباهات عجیب داوری که در برخی بازیهای سپاهان مثل همین بازی شب گذشته با پیکان رخ می دهد تاکید کرد: بالاخره همین مسائل اتفاقات فوتبالی است. به خاطر همین معتقدم اگر اتفاق خاصی پیش نیاید پرسپولیس راحت قهرمان می شود.

وی در مورد حاشیه سازی برخی رقبای پرسپولیس در چند هفته گذشته گفت: به نظر من بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس آنقدر باتجربه هستند که بتوانند حاشیه ها را جمع کنند. بالاخره وقتی تیم به این اندازه قهرمان می‌شود معلوم است رقبایش مثل استقلال و سپاهان تلاش می‌کنند تا آن تیم را به حاشیه ببرند اما این مسائل روی پرسپولیس تاثیری ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: هم بازیکنان، هم کادر فنی و هم هواداران دیگر تجربه لازم را دارند و اسیر حواشی نخواهند شد. رفتار استقلالی ها با پرسپولیسی ها و تلاش برای به حاشیه کشاندن پرسپولیس طبییعی است. آنها چند سال است که فقط قهرمانی پرسپولیس را می‌بینند و این برایشان سنگین است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *