اقدام کم سابقه کمیته انضباطی؛ حکم برق آسای گُردان

13:52 - 16 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۱۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرعت صدور حکم تعلیق شهاب گردان از فعالیت‌های ورزشی، اقدامی کم سابقه بود.

- شهاب گردان دروازه‌بان ذوب آهن در بازی مقابل سایپا که نبرد حساس تیم‌های قعر جدولی و فرصتی برای فرار آن‌ها از منطقه خطر بود، با خطا روی مهاجم سایپا از زمین بازی اخراج شد. گردان پس از این اخراج به شدت عصبانی شد و به سرعت به سمت داور چهارم بازی (حسین زمانی) حمله ور شد. دروازه‌بان ذوب آهن داور چهارم را هل داد و چه بسا اگر کسی جلویش را نمی‌گرفت با این داور کتک کاری می‌کرد.

پس از این بازی و بدون فوت وقت، کمیته انضباطی شهاب گردان را تا اطلاع ثانوی از تمام فعالیت‌های ورزشی محروم کرد. حکمی که قاطع و واضح بود، اما در مقایسه با سایر موارد انضباطی لیگ برتر و از نظر زمان صدور حکم بسیار کم نظیر است.

در کمیته انضباطی پرونده‌های زیادی از جمله حواشی بازی سپاهان – پرسپولیس، ذوب آهن – پرسپولیس و پیکان – سایپا و... هفته‌ها در حال بررسی بودند و برخی موارد همچنان در حال بررسی هستند.

هفته پیش یحیی گل‌محمدی در بازی مقابل گل گهر سیرجان به شدت به داور بازی اعتراض داشت و داور مسابقه را با نیروی بیش اندازه معمول هم لمس کرد، اما تنها یک کارت زرد گرفت و پس از بازی به این قضیه پرداخته نشد.

در هفته‌های پایانی، هیجان و تنش در لیگ برتر به اوج خود می‌رسد و از کمیته انضباطی انتظار می‌رود قاطعانه و با سرعت مانند پرونده گردان به موارد مطرح شده رسیدگی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *