تارتار: درباره داور هشدار داده بودم / سپاهان تیم خوبی است

22:47 - 15 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۱۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: انتظار من از کمیته داوران و افشاریان این است که داوران کم اشتباهی را برای بازی‌ها قرار دهند.

- مهدی تارتار در نشست خبری بعد از مسابقه پیکان مقابل سپاهان اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*بازی زیبایی بود، هر دو تیم خیلی خوب یکدیگر را پرس کردند. انصافاً بازی فیریکی و درگیرانه بود. ما خیلی خوب کار کردیم و گل تاکتیکی زدیم. گل مساوی یکی از دوستان گفت که دو بازیکن سپاهان تاثیرگذار بودند. وقتی سوتی زده می‌شود باید بازی متوقف شود. امیدوارم ما اشتباه کنیم. داور روز خوبی را پشت سر نگذاشت و در نتیجه بدست آمده تاثیرگذار بود.

*کارشناس نیستم، اما روی گل سپاهان با هر کسی صحبت کردم، گفتند که دو بازیکن تیم سپاهان روی گل تأثیرگذار بودند. در آن صحنه هم پرچم بالا رفت و هم داور سوت زد و وقتی سوت زده می‌شود، یعنی بازی متوقف می‌شود و بازیکنان ما هم ایستادند. با این حال پس از ورود توپ به دروازه ما، هم پرچم پایین آمد و هم داور مسابقه گل را صحیح اعلام کرد. با این حال من کارشناس نیستم و فقط تصورم این است که گل مردود بود.

*سپاهان تیم خوبی است و امروز هم بازی خیلی خوبی را انجام داد.

*صحنه مشکوک پنالتی وجود داشت، اما خودم به صحنه دور بودم نمی‌دانم که توپ به دست بازیکن خورد یا نه. آخر فصل اشتباهات داوری در بازی‌ها تأثیرگذار است و انتظار من از کمیته داوران و افشاریان این است که داوران کم اشتباهی را برای بازی‌ها قرار دهند.

*قبلاً از کمیته استیناف تشکر کردم، اما صحبتم با برخی دوستان است که یک ساعت قبل از رأی یکی از اعضای تیم رقیب در یک برنامه رادیویی گفت؛ هر تصمیمی که کمیته استیناف بگیرد ما قبول می‌کنیم، اما بعد از آن حتی به حرف خود هم احترام نگذاشتند و آن را فراموش کردند. بحث دادگاه CAS را هم به وسط کشیدند.

*ما بازی را در زمین بردیم و به حق‌مان رسیدیم. اگر رأیی غیر از این صادر می‌شد باید شک می‌کردیم. باید به فدراسیون فوتبال تبریک بگویم به خاطر افراد پاک و سالمی مانند صالحی که نگذاشتند حقی ضایع شود.

*اگر برخوردی وجود دارد باید با آن چند نفر انجام شود نه یک تیم؛ بازیکنی که نقشی در نتیجه نداشته است. فکر می‌کنم حالت طنز است و شاید ۱۰۰ سال یک بار این اتفاق بیافتد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *