شعار دفاع از حقوق بشر توسط رژیم جنایت‌کار آمریکا ریاکارانه است

20:00 - 14 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۷۶۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا، صاحب مکتب شیطانی است، گفت: شعار دفاع از حقوق بشر توسط رژیم جنایت‌کار آمریکا و مستکبرین عالم، ریاکارانه است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به هفته افشای جنایت آمریکا که به طعنه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است، گفت: فلسفه وجودی مکتب‌های آسمانی، تکریم و حفظ کرامت انسان‌هاست و در قرآن کریم هم بارها به کرامت انسان‌ها تأکید شده و محور ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) هم بحث حقوق و کرامت انسان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج نگاه استکبار عالم را به جامعه بشریت شیطانی برشمرد و تصریح کرد: بشر برای استکبار جهانی ارزشی ندارد و هیچ کرامتی برای انسان‌ها قائل نیستند.

تویسرکانی شعار دفاع از حقوق بشر توسط رژیم جنایت‌کار آمریکا و مستکبرین عالم را ریاکارانه دانست و اضافه کرد: این‌ها در عمل با جنایاتی که انجام می‌دهند، انسان‌ها را به سمت نابودی سوق می‌دهند و اقدامات آن‌ها در راستای فلسفه وجودی شیطان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با تأکید بر اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا، صاحب مکتب شیطانی است، تصریح کرد: آن‌ها در صحنه عمل جنایاتی را در حق بشریت انجام داده و می‌دهند که مغایر با حقوق بشر است.

اراده استکبار جهانی با هویت ضد بشری

وی بر اراده استکبار جهانی با هویت ضد بشری تأکید کرد و افزود: سازمان‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر در مقابل این جنایات اقداماتی در شأن کرامت انسان‌ها انجام نداده‌اند.
 
انقلاب اسلامی آمده تا ریاکاران عالم را رسوا کند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمده است تا ریاکاران عالم را رسوا کند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران دنبال افشای چهره زشت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت‌کار پشت نقاب جعلی دفاع از حقوق بشر به جهانیان است.

تویسرکانی اظهار داشت: جهانیان با مشاهده جنایاتی که این شیاطین عالم ضد بشر در دنیا انجام می‌دهند، باید با بصیرتی که پیدا می‌کنند، بفهمند که چه ظالمانی در دنیا این اقدامات ضد بشری را انجام می‌دهند.
 

برچسب ها: پهپاد بسیج موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *