دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از خانواده شهید

8:40 - 08 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۳۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همزمان با هفته گرامیداشت قوه قضائیه رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح خوزستان از خانواده شهید سازمان شهید طارق عطائی دیدن کردند.
- همزمان با هفته گرامیداشت قوه قضائیه علی افتخاری رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح خوزستان به همراه حجت الاسلام والمسلمین عباس منصوری از خانواده شهید سازمان شهید طارق عطائی دیدن کردند.

وی خطاب به مادر و دو برادر شهید، در تمجید مقام شهادت ضمن تجلیل از جانفشانی‌های شهدا بیان داشت:آنچه از شکوه ایمان و رستگاری آزادبودن در سینه پاک روزگارمان جاری است، از برکت نفوس روحانی و حضور آسمانی شهداست.

رئیس سازمان قضائی خوزستان ادامه داد: مقام شهدا را جز شاهدان حقیقت کسی درک نمی‌کند و حقیقت را چشمی غیر از دل، نمی‌‎تواند ببیند.

وی اظهار داشت: بی گمان آرمان ایثار و شهادت مبیّن اوج ایمان، عبودیت و نماد کامل تحقق والاترین ارزش‌های معنوی و الهی در وجود انسان است.

افتخاری خطاب به مادر شهید عطائی تأکید کرد: شهید شما با نثار جان عزیزش درخت اسلام را آبیاری کرد و امروز برای ما مسئولان فرض است که این خون‌ها را پاسداری کنیم.

در پایان این دیدار افتخاری با ابلاغ سلام حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی ریاست محترم سازمان قضائی جاا به خانواده شهید، لوح تقدیری را که به امضای ایشان رسیده بود تقدیم حضور مادر شهید طارق عطائی نمود.

شهید طارق عطائی از مامورین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان خوزستان بود که در میدان نبرد با دشمن بعثی در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل گردید و اکنون پایگاه مقاومت بسیج سازمان قضائی خوزستان به نام این شهید والا مقام مزین است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *