انتخاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای لرزه بر اندام مفسدین می‌اندازد

9:41 - 11 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۸۷۰
مدیر مسوول روزنامه «آفتاب یزد» گفت: انتخاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به عنوان رییس قوه قضاییه لرزه‌ا‌ی بر اندام مفسدین می‌اندازد.
_ تسنیم نوشت: منصور مظفری درباره انتخاب حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه گفت: حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای به مدت چهار دهه در قوه قضائیه و آشنایی وی با این حوزه، انتخابی ارزنده و ارزشمند از سوی مقام معظم رهبری محسوب می‌شود، زیرا عملکرد قاطع و مبارزه با فساد از سوی حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای به خوبی به اثبات رسیده و می‌تواند ادامه‌ای بر مسیر آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد باشد.
 
مدیر مسوول روزنامه آفتاب یزد در همین راستا ادامه داد: حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای توانست عملکرد موفقی را در مبارزه با فساد ارائه کند. انتخاب وی به عنوان رئیس قوه قضائیه لرزه‌ا‌ی بر اندام مفسدین می‌اندازد.
 
مظفری تصریح کرد: صلابت و ایستادگی حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در برابر بسیاری مفسدان ادامه راه آیت‌الله رئیسی خواهد بود و همانگونه که مردم مبارزه با فساد را در زمان آیت‌الله رئیسی به صورت ملموس حس کردند در زمان ریاست حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای نیز آن را احساس خواهند کرد و این حرکتی ارزنده در راستای اجرای عدالت برای جامعه خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای می‌تواند سطح اعتماد مردم به قوه قضاییه را ارتقا دهد و در راستای ارائه امید به جامعه گام‌هایی اساسی بردارد و ما نسبت به عملکرد وی در اجرای عدالت و مبارزه با فساد خوش‌بین هستیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *