رونمایی از تولیدات رسانه‌ای «بهای بهشت» در کرمان

13:02 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۷۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مجموعه تولیدات رسانه‌ای با عنوان «بهای بهشت» به مناسبت هفته قوه قضاییه و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، دادستان کرمان و جمعی از مسئولان قضایی استان کرمان رونمایی شد.
- مجموعه تولیدات رسانه‌ای با عنوان «بهای بهشت» به مناسبت هفته قوه قضاییه و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه، دادستان کرمان و جمعی از مسئولان قضایی استان کرمان رونمایی شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان در آیین رونمایی از تولیدات رسانه‌ای «بهای بهشت» به عنوان کار مشترک بین معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کرمان و دادسرای عمومی و انقلاب کرمان اظهار کرد: شهید بهشتی، شخصیت برجسته در قضای اسلامی است که بهره گیری از آموزه‌های مکتب این شهید والامقام از ارزش والایی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت کار در حوزه قضاوت، خاطرنشان کرد: قوانین و مقررات در اختیار بشر یا مبتنی بر تجربه و علم بشر، یا مبتنی بر آداب و رسوم و یا مبتنی بر ادیان است که بحمدالله قوانین و مقررات کشور ما مبتنی بر مهمترین دین خداوند است.

امام جمعه کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که ماموریت قضات از آنجا که به انسان به عنوان بالاترین مخلوق خداوند ختم می‌شود، بالاترین ماموریت به شمار می‌رود، ادامه داد: دلیل تقدس کار قاضی این است که به کمک انسان‌های مظلوم و بحران زده‌ای می‌شتابد که پشتوانه‌ای جز دستگاه قضایی ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، تحقق عدالت بر مبنای دستورات الهی را از ماموریت‌های مهم قضات و کارکنان دستگاه قضایی برشمرد و ادامه داد: همه زحمت و تلاش یک قاضی این است که حکم خداوند را عملیاتی و واقعی و مطابق با عدل اجرا کند.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان کرمان نیز در حاشیه این آیین گفت: در مجموعه دادستانی استان کرمان با همکاری سازمان فضای مجازی سراج مرکز کرمان تصمیم گرفته شد که در راستای فرهنگسازی و بازخوانی این روایت کار‌های ویژه‌ای را در حوزه نرم افزار و دیجیتال انجام شود.

رحمان جلالی افزود: در قالب مجموعه تولیدات بهای بهشت آثاری در حوزه‌های موشن کمیک، موشن پوستر و نقاشی دیجیتال آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه با کمک دادستانی کرمان و مجموعه سازمان فضای مجازی سراج مرکز کرمان آماده شده و در حین انجام کار از ظرفیت جبهه مردمی و موسساتی که در این حوزه در استان کرمان فعال بودند هم استفاده شده است، عنوان کرد: ویژگی مثبت این اتفاق این است که تمام مجموعه توسط هنرمندان و مجموعه‌های کرمانی انجام شده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *