روند تدریجی افزایش دما در تهران

10:52 - 06 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۳۹۷
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور در گفت ‌وگو با میزان گفت:تا چند روز آینده در کشور جوی آرام و پایدار را خواهیم داشت.

رفیعی افزود:طی روز‌های آینده در جنوب سیستان بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و هرمزگان بعد ازظهر و شب‌ها رشد ابر، رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی گفت: برای سه روز آینده شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی بعد از ظهر و شب‌ها بارش پراکنده را خواهد داشت.

رفیعی گفت:فردا دوشنبه شاهد موجی هستیم که ازسوی نوار شمالی کشور عبور می‌کند از این رو آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده و رعد برق و وزش بادشدید موقتی را خواهد داشت.
وی در مورد وضعیت سواحل کشور در طی هفته جاری گفت:چهارشنبه در سواحل کشور هم شاهد بارش پراکنده و هم کاهش دما خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی در مورد آب‌های جنوبی کشور گفت: از امروز تا اواسط هفته شرق دریای عمان مواج است از چهارشنبه تا آخر هفته نوار شرقی به خصوص منطقه زابل باد و گرد و خاک را خواهد داشت.

وی در پایان در مورد آخرین وضعیت جوی تهران گفت: در مورد تهران هم ما شاهد جوی پایدار و آسمان صاف گاهی همراه با وزش باد خواهیم بود. دمای امروز تهران ۳۶ درجه است که تا پایان هفته شاهد روند تدریجی افزایش آن خواهیم بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *