مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج: ندیدن اقدامات قوه قضائیه بی‌انصافی است

12:11 - 12 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۳۳۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با تأکید بر اینکه قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد و اصلاح برخی زشتی‌ها و برطرف کردن عیوب و آسیب‌ها اقدامات مثبتی انجام داده است، گفت: ندیدن این خدمات یک جفا و بی انصافی است و معمولاً انسان‌های منصف دچار چنین خطایی نمی‌شوند.
حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره عملکرد دستگاه قضا، گفت: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) و تأکیدات مقام معظم رهبری، قوه قضائیه مرکز تحقق عدالت اسلامی است و مهم‌ترین کارکرد آن استقرار عدالت اسلامی در جامعه ایمانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: طی این ۴۲ سال قوه قضائیه خدمات شایانی را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران ارائه کرده است.

تویسرکانی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد و اصلاح برخی زشتی‌ها و برطرف کردن عیوب و آسیب‌ها اقدامات مثبتی انجام داده است، تصریح کرد: ندیدن این خدمات یک جفا و بی انصافی است و معمولاً انسان‌های منصف دچار چنین خطایی نمی‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر در قوه قضائیه شاهد طرح و اجرای طرح تحول قضایی هستیم، اضافه کرد: این روند تحول تا کنون برای مردم عزیز و بزرگوار ایران ملموس بوده است.


تویسرکانی احقاق حقوق عامه و ریل‌گذاری جدید در دادرسی‌ها، سیستم‌های اداری و امور قضائی را از محور‌های اصلی سیاست‌های این قوه به عنوان رکن عظیم انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امیدواریم ثمرات سند تحول قوه قضائیه که مورد تأکید و تأیید فرمانده معظم کل قواست، برای ملت ایران بیشتر مشخص شود.

 
 

برچسب ها: قوه قضائیه بسیج

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *