استکی: از انگیزه بوکسورهای جوان لذت می‌برم/ در المپیک به عشق پرچم ایران می‌جنگیم

0:01 - 28 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۷۴۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس اظهار داشت: حدود یک هفته است تمرینات را آغاز کردیم و تمام بوکسورهای حاضر در تمرینات را زیر نظر داریم تا بهترین‌ها را در لیست نگه داریم. امکان دارد ارووی بعدی با تعداد بوکسورهای کمتری برگزار شود اما پس از المپیک مجددا از جوانترها دعوت می‌کنیم.

وی افزود: چند چهره جوان برای اولین بار است که اردوی تیم ملی را تجربه می‌کنند و از انگیزه آنها لذت می‌برم. بوکسورهای باتجربه هم مثل همیشه با تمام توان تمرین می‌کنند و همه می‌دانند در تمرینات جدی هستم و اولویتم نظم و اخلاق است.

سرمربی تیم ملی بوکس با اشاره به وضعیت بوکسورهای المپیکی تصریح کرد: سید شاهین موسوی و دانیال شه‌بخش طبق برنامه تمرین می‌کنند و برای المپیک توکیو آماده می‌شوند و در اردوی بعدی کاملا برنامه‌های تمرینی را مطابق با شرایط آنها پیش‌بینی کرده‌ام تا با آمادگی کامل راهی توکیو شوند.

استکی در ادامه گفت: هیچ مربی قول مدال المپیک نمی‌دهد و این در تمام رشته‌های ورزشی رایج است اما این قول را می‌دهم که تمام تلاش خود را برای کسب نتایجی در شان بوکس ایران انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از زمانی که هدایت تیم را بر عهده گرفتم تمام توان برای موفقیت تیم ملی تلاش کردم و در این راه مسئولان فدراسیون همواره کنار ما بوده‌اند و در المپیک توکیو هم به عشق پرچم ایران می‌جنگیم .

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *