آدرس اشتباهی تارتار و بازگشت به تمرینات پیکان بعد از استعفای نمایشی

12:32 - 26 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۱۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان در حالی که در اعتراض به رأی کمیته انضباطی استعفا کرده بود، بدو سروصدا به نیمکت تیمش بازگشت.

- بعد از تخلف آشکار پیکان در دیدار مقابل سایپا و رأی کمیته انضباطی مبنی بر شکست ٣ بر صفر این تیم به دلیل تخلف صورت گرفته، مسئولان پیکان با ایجاد فضای روانی اقدام به مخالفت با این رأی اقدام کردند.

مهدی تارتار، سرمربی پیکان نیز در ادامه این فضاسازی‌ها در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد از هدایت این تیم کناره‌گیری خواهد کرد. وی حتی بغضی اندوه‌بار روی آنتن زنده تلویزیون به نمایش گذاشت تا به نوعی احساسات مخاطبان را تحریک و مظلوم نمایی کند.

به نظر می‌رسد این نمایش‌های رسانه‌ای برای تحت فشار قرار دادن افکار عمومی، کمیته انضباطی و کمیته استیناف بوده است، اما تارتار وقتی دید در عمل این موضوع هیچ تأثیری در آرای قانونی کمیته انضباطی ندارد خیلی آرام و بدون سروصدا در تمرینات پیکان حاضر شد و حتی در دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس هم روی نیمکت تیمش نشست.

البته در میان گفته می‌شود تارتار در مزان غیبتش در تمرینات پکان مذاکراتی هم با مسئولان تیم دسته اولی مس کرمان داشته است، اما وقتی دید شانسی برای رسیدن به نیمکت این تیم ندارد، بی‌سروصدا به پیکان بازگشت.

بدون شک دوران این نمایش‌های رسانه‌ای دیگر تمام شده است و افرادی که مدعی فنی بودن و سالم کارکردن هستند به جای بردن بازی به خارج از زمین مسابقه توانایی‌های خود را در مستطیل سبز نشان دهند و ثابت کنند واقعا آنچه که ادعا می‌کنند، هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *