آخرین وضعیت اعتراض ایران به میزبانی ورزشگاه المحرق بحرین

16:49 - 19 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۵۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وضعیت چمن ورزشگاه المحرق، اعتراض مسئولان تیم ملی ایران را در پی داشته است.

- تیم ملی فوتبال ایران از روز ۱۳ خرداد ماه سال جاری، رقابت‌های خود را در گروه C مقدماتی جام جهانی پیگیری کرده است. از آنجا که تیم ملی در مقطع حساس تاریخی قرار گرفته و اگر در دیدار سخت مقابل عراق نتواند پیروز از میدان خارج شود، کارش برای صعود به، اما و اگر خواهد کشید.

تجربه بازی اول مقابل هنگ‌کنگ نشانگر وضعیت اسفناک چمن ورزشگاه المحرق کشور بحرین بود. این موضوع اعتراض مسئولان و کادر فنی تیم ملی ایران را در پی داشت. با این وجود بحرینی بودن رییس کنفدراسیون آسیا و باقی ماندن تنها دو مسابقه بعید است که محل میزبانی بازی ایران و عراق تغییر کند. این در حالی است که نتیجه بازی دو تیم بالانشین گروه C کاملاً روی شانس بحرین برای صعود تاثیر دارد. به ویژه که سبک بازی دو تیم متکی به بازی روی زمین است.

البته چالش چمن تنها مربوط به تیم ایران نیست، ملی‌پوشان عراق مقابل کامبوج بار‌ها تعادل خود را از دست دادند و با مشکل مواجه شدند؛ به طوری که کاتانچ، سرمربی این تیم وضعیت این زمین را خنده‌دار توصیف کرد و سایر مسئولان فوتبال عراق نیز به این موضوع معترض شدند، اما آنچه مشخص است تغییری در تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات درباره مکان برگزاری دیدار تیم‌‌های ایران و عرق صورت نخواهد گرفت.

گفتنی است تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت ۲۱ روز ۲۵ خرداد ماه سال جاری، به مصاف هم خواهند رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *