مدیرروستا: بهترین مهاجمان آسیا را داریم/ مقابل بحرین نیازمند آمادگی روحی - روانی هستیم

14:04 - 17 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۰۵۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال درباره دیدار ایران مقابل بحرین گفت: برای این بازی بیشتر باید از نظر روحی روانی خود را آماده کنیم؛ بحرین سالهاست برای ما مشکل ساز شده و باید با حواشی آن‌ها مقابله کرد.

علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم ملی برای دیدار مقابل بحرین اظهار داشت: ما به ۳ امتیاز تمام بازی‌ها نیاز داریم و در گام اول مقابل هنگ‌کنگ به این مهم رسیدیم. هنگ کنگ چیزی برای عرضه نداشت و صرفا برای دفاع کردن و گل نخوردن به میدان آمده بود و شکست این تیم تمرین خوبی برای نبرد با بحرین بود. ما پرمهره‌ترین تیم آسیا هستیم و می‌توانیم هر حریفی را به چالش بکشیم.

وی در خصوص دریافت گل از تیم ضعیف هنگ کنگ گفت: دفاع ما نباید اجازه می‌داد و این گل باعث نگرانی فوتبالی‌ها شد. از این اتفاق باید درس بگیریم و هیچ حریفی را دست کم نگیریم. البته اگر مقابل بحرین و عراق قرار بگیریم بچه‌ها با جدیت بیشتری کار خواهند کرد.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال در خصوص زوج خط حمله ایران عنوان کرد: ما بهترین مهاجمان آسیا را داریم، اما چون هنگ کنگ بسیار بسته بازی کرد موقعیت چندانی به آن‌ها نرسید و نتوانستند کارایی خود را نمایش دهند. زمین بازی هم کیفیت خوبی نداشت و امیدوارم در بازی‌های بعدی با جدیت بیشتری به سمت دروازه حریفان حمله کنند.

مدیرروستا در رابطه با دیدار مقابل بحرین تصریح کرد: برای این بازی بیشتر باید از نظر روحی روانی خود را آماده کنیم. بحرین سالهاست برای ما مشکل ساز شده و باید با حواشی آن‌ها مقابله کرد. ما بازیکنان باتجربه و اروپایی داریم که چندین سال است کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگ هستند. امیدوارم بچه‌ها طوری بازی کنند که هیچ چیزی جلودار عزم آن‌ها نباشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *