کاردرمانی و حرفه آموزی فرصتی مغتنم برای بازاجتماعی شدن مددجویان است

13:50 - 15 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۰۱۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی مددجویان در زارعان خوی گفت: کاردرمانی و حرفه آموزی فرصتی مغتنم برای اصلاح و بازگشت زندانی به جامعه با یک تصمیم جدی و امیدوار کننده است.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه سفر یک روزه خود به حوزه قضایی خوی در مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی زارعان خوی حاضر شد و با مددجویان این مجتمع از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در جمع مددجویان بیان داشت: کاردرمانی و حرفه آموزی فرصتی مناسب برای اصلاح و بازگشت زندانی به جامعه با یک تصمیم جدی و امیدوارکننده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی خطاب به مددجویان گفت: با توکل به خدا و با رجوع به وجدان خود مدت محکومیت خود را با آموختن حرفه وشغل و با اندیشه و تفکر به آینده بگذرانید و نگاه خود را به زندگی تغییر دهید و صداقت و درستی را پیشه خود کرده و به آغوش خانواده خود بازگردید.

عتباتی از زندانیان خواست تا با امید به آینده برای خانواده خود آینده‌ای روشن را رقم بزنند و بتوانند فرد مفیدی در جامعه باشند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان صحبت‌های خود خطاب به مددجویان گفت: سالم بودن و صداقت و درست عمل کردن کار سختی است و هر کس که درستکار است و رفتار شایسته‌ای دارد جایگاه ارزشمند و والایی در جامعه پیدا می‌کند و این فرد از نظر همه قابل احترام است پس تصمیم بگیرید و خود را قابل احترام کنید.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *