بازداشت سارقان خودروی رباط کریم در تهران

15:45 - 12 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۹۸۱۸
رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار خودرو در عملیات تعقیب و گریز و با شلیک گلوله خبر داد.
- کرم یوسفوند بیان داشت: ساعت ۰۳۳۰ سوم خرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه سعیدی به یک دستگاه خودرو پراید با راننده و یک نفر سرنشین مظنون، با استعلام از مرکزپیام مشخص شد خودرو فوق دارای سابقه سرقت به تاریخ ۱۴۰۰.۰۲.۳۱ از کلانتری ۱۳ رباط کریم می‌باشد.

وی عنوان کرد: راننده خودرو پراید بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست، با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به صورت خلاف جهت به سمت بزرگراه سعیدی جنوب متواری می‌گردد. کارآگاهان با هماهنگی مرکز فرماندهی و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خاطی دستور توقف و ایست داده که متاسفانه وی توجهی نداشته و با سرعت بسیار زیاد به سمت اسلامشهر ادامه مسیر می‌دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: افسراکیپ به منظور جلوگیری از خسارت‌های احتمالی و هشدار با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک عقب خودرو نموده که مورد اصابت قرارگرفته، اما راننده خودروی مسروقه کماکان بدون توجه با همان وضعیت به فرار در خیابان‌های فرعی ادامه داده و سرنشین آن خود را به بیرون پرتاب و در تاریکی شب متواری می‌گردد.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: در ادامه پس از طی کردن مسافتی خودرو متوقف، سریعاً اعضای اکیپ سارق را به اسم سعید دستگیر و برابر بررسی‌های بعمل آمده مشخص گردید که متهم دارای سوابق سرقت خودرو می‌باشد

وی در پایان گفت: با هماهنگی لازم، خودرو به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.
 

برچسب ها: سرقت پلیس آگاهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *