سرنگونی تیر چراغ برق بر روی تریلی

11:12 - 10 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۹۹۹
مرکز فرماندهی و کنترل هوشمندترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از سقوط و افتادن تیر چراغ برق بر روی یک دستگاه تریلی در محدوده بلوار پژوهش خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، مجید رنجبر، ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۱۸:۴۵ روز گذشته، عابرین و رانندگانی که در محدوده خیابان سرو شرقی ورودی به علامه طباطبایی مشغول تردد بودند ناگهان با صدای افتادن تیر چراغ برق سراسیمه به محل حادثه آمدند.

رنجبر ادامه داد: ماجرا از این قرار بود که تیر چراغ برق در محدوده جنوب به شمال بلوار پژوهش نرسیده به خرازی بر روی یکدستگاه تریلی پارک شده افتاده و باعث بروز خسارات به این کامیون گردیده است.

وی گفت: بلافاصله تیم‌های گشتی و کارشناسی منطقه ۲۲ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

وی بیان داشت: با حضور به موقع عوامل اداره برق و با استفاده از جرثقیل این تیر چراغ برق از محل حادثه به محل ایمن منتقل گردید و تا انجام این اقدامات و جانمایی این تیر آهنی و ایمن سازی محل حادثه از ظرفیت خیابان‌های همجوار استفاده شد و خودرو‌ها یی که قصد عبور از این مقطع را داشتند از محل‌های دیگری هدایت کرده تا این محدوده دچار ترافیک نگردد.
 
بیشتر بخوانید:

وی گفت: عوامل آتش نشانی و اورژانس مانند همیشه بلافاصله در موقعیت حاضر شدند و به اقدامات ایمنی و امداد رسانی خود مشغول گردیدند.

وی افزود: خوشبختانه و با لطف خدا در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و خدای را شاکریم که این تیر بلند سنگین بر روی فرد و عابری و یا خودرویی که راننده و شخصی دورن آن باشد نیافتاد هرچند که صدای برخورد این سقوط زیاد بود ولی خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.

وی از همکاری خوب رانندگان و اهالی محل در حادثه دیروز به خاطر همکاری خوب با پلیس و عوامل امدادی حاضر در صحنه قدردانی و تشکر کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *