شکست ایران مقابل روسیه؛ آلکنو از پس هموطنانش برنیامد

14:56 - 08 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۴۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود مقابل روسیه شکست خورد.

- تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 14:30 دقیقه امروز (شنبه) به مصاف تیم ملی روسیه رفت و در پایان با نتیجه 3ر بک مقابل این تیم شکست خورد.. ولادیمیر آلکنو برای این بازی تیمش را با ترکیب اولیه محمد طاهر وادی، علی شفیعی، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، مسعود غلامی و صابر کاظمی به میدان فرستاد.

گزارش زنده؛ پیروزی ایران مقابل روسیه در ست دوم

 

ست اول:

تیم روسیه از همان ابتدای ست اول بازی قدرت خود را نشان داد و توانست فاصله امتیازی زیادی را با تیم ایران ایجاد کند. روس‌ها تا پایان وقت استراحت فنی اول با نتیجه 8 بر 4 از ایران پیش افتادند  و در دومین استراحت فنی هم با نتیجه  16 بر 10 قاصله امتیازی خود را با تیم ایران حفظ کردند. در نهایت شاگردان آلکنو در ست اول با نتیجه 25 بر 17 شکست خوردند.

ست دوم:

ست دوم را تیم  ایران بهتر از ست اول  آغاز کرد و توانست روی سرویس‌های اسفندیار و کاظمی با نتیجه 6 بر 3 از روسیه پیش بیفتد. ملی‌پوشان والیبال ایران در دومین زمان استراحت فنی بازی با نتیجه 16 بر 13 از تیم قدرتمند روسیه پیش افتادند. در نهایت تیم ایران توانست بر خلاف ست اول با انجام یک بازی خوب ست دوم را با نتیجه 25 بر 20 از آن خود کند.

ست سوم:

در ست سوم هر دو تیم ایران و روسیه رقابت پایاپایی داشتند و در اولین ست تیم روسیه تنها با یک امتیاز اختلاف به امتیاز 8 رسید. در  دومین وقت استراحت فنی این تیم ایران بود که زودتر از تیم روسیه به امتیاز 16 رسید. در ادامه تیم روسیه توانست فاصله امتیازی خود را با تیم ایران بیشتر کند و با نتیجه 25 بر 20 در ست سوم به پیروزی برسد.

ست چهارم:

در ست چهارم تیم روسیه یکبار دیگر توانست همانند ست اول بر بازی مسلط شود و با نتیجه 25 بر 17 به پیروزی برد. تیم ایران توانست در امتیاز 7 با تیم روسیه برابر شود؛ اما در ادامه از تیم روسیه عقب افتاد و در نهایت فاصله 8 امتیازی ایجاد شود.

در پایان این بازی تیم روسیه توانست با نتیجه 3 بر یک پیروز میدان شود. تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم روسیه خواهد رفت.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *