بیرانوند: هنوز نقاط ضعف و قوت حریفان را شناسایی نکرده‌ایم/ حضور باقری در تیم ملی اتفاق بزرگی است

19:17 - 05 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۸۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان لژیونر تیم ملی فوتبال ایران گفت: هنوز جلسه‌ای برای شناسایی نقاط ضعف و قوت حریفان نداشتیم، ولی فکر می‌کنم برای این کار وقت زیاد است.

- علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*دیروز تست کرونا دادیم و خدا را شکر تست همه بچه‌ها منفی بود. کسانی که واکسن هم نزده بودند این کار را انجام دادند و برای همین بهتر بود که امروز تمرین نکنیم و از فردا با تیم تمرینات‌مان را شروع کنیم.

*شرایط خوبی داریم و خدا را شکر همه بچه‌ها به تیم اضافه شدند.

*امروز آخرین تمرین تیم در تهران بود و ان‌شاءالله فردا عازم کیش هستیم. امیدوارم در آنجا هم همه بچه‌ها در اختیار تیم ملی باشند و بتوانیم تمرینات خوبی انجام دهیم.

*الان شرایط سختی است و این قول را می‌دهم که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و از آنها خواهش می‌کنم برای ما دعا کنند و به تیم انرژی بدهند. شرایط سختی داریم و در ۱۲ روز چهار بازی باید انجام دهیم.

* بازیکنان همه سرحال و بدون مصدومیت هستند و امیدوارم موفق شویم.

*شرایط خوبی دارم و بدون مصدومیت در اختیار تیم ملی هستم. الان شرایط خوبی دارم و امیدوارم از فردا استارت بزنم و با صلاحدید کادر فنی بازی و به تیم ملی کمک کنم.  

*با این تیم‌ها بازی کردیم و شرایط آنها مشخص است. البته کادر فنی به وقتش تیم‌ها را آنالیز می‌کند. هنوز جلسه‌ای برای شناسایی نقاط ضعف و قوت حریفان نداشتیم، ولی فکر می‌کنم برای این کار وقت زیاد است.

*همه می‌دانیم اتفاق بزرگی برای تیم ملی با حضور آقا کریم (باقری) رخ داده است. این اتفاق سه چهار ماه پیش هم می‌توانست رخ بدهد، ولی الان همه از حضور آقا کریم خوشحال هستیم. این موضوع می‌تواند کمک بزرگی برای تیم ملی باشد، چون آقا کریم بچه‌ها را می‌شناسد و بچه‌ها هم او را می‌شناسند.  

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *