بورس در هفته‌ای که گذشت/ ریزش ۴۵ هزار واحدی شاخص در یک هفته

9:00 - 07 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۷۸۶
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
شاخص بورس در هفته اخیر را با روند منفی سپری کرد و با اُفت بیش از ۴۵ هزار واحدی کار خود را به پایان رساند.

بررسی وضعیت شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت نشان می‌دهد که شاخص در هفته اخیر با نوسان بسیاری روبرو بوده است.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از سطح یک میلیون و ۱۵۴ هزار واحدی آغاز کرد و با گذراندن هفته پر نوسان کار خود را در کانال یک میلیون و ۱۰۹ هزار واحدی به پایان رساند که اُفت ۴۵ هزار واحدی را نشان می‌دهد.

شاخص بورس در اولین روز هفته مورخ ۱ خرداد ۱۴۰۰ با اُفت بیش از ۲۷ هزار و ۵۹۱ واحدی به پله یک میلیون و ۱۲۷ هزار واحدی رسید و در مقابل شاخص فرابورس با رشد بیش از ۱۲۸ واحدی به سطح ۱۷ هزار و ۶۶۲ واحدی رسید.

شاخص در معاملات ۲ خرداد ۱۴۰۰ اُفت ۲۰ هزار واحدی را تجربه کرد و شاخص را به سطح یک میلیون و ۱۰۷ هزار واحدی رساند و فرابورس با اُفت بیش از ۱۸۴ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۴۹۱ واحدی رسید.

در معاملات ۳ خرداد ۱۴۰۰ با اُفت بیش از ۱۲ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۹۵ هزار واحدی رسید و فرابورس با اُفت بیش از ۲۷ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۴۷۶ واحدی رسید.

شاخص بورس پس از چند روز روند منفی بالاخره مثبت شد و در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۹ هزار و ۷۴۷ واحدی به پله یک میلیون و ۱۰۵ هزار واحدی بازگشت و فرابورس با رشد بیش از ۷۶ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۵۵۲ واحدی دست پیدا کرد.

شاخص بورس در آخرین روز کاری هفته مورخ ۵ خرداد ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۳ هزار و ۹۱۵ واحدی به کانال یک میلیون و ۱۰۹ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد ۲۹ واحدی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد شاخص بورس ۳ روز هفته را با روند منفی سپری کرد و دو روز کاری آخر هفته را با روند مثبت سپری کرد و نگاه اجمالی به شاخص روند کلی منفی شاخص را نشان می‌دهد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *