عذرخواهی شرکت بهره برداری مترو به دلیل نقص فنی قطار در خط ۳ مترو

12:41 - 05 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۷۴۷
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: نبود پایانه مهم ترین مشکل در خط ۳ متروی تهران است.

خبرگزاری‌ میزان_علی عبداله‌پور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران اظهار کرد: روز سه شنبه ۴خردادماه ۱۴۰۰ساعت ۷:۳۷ یکی از قطار های خط ۳ از سمت آزادگان دچار نقص فنی شد و تا خارج کردن این قطار از سیستم حدود پانزده دقیقه سرویس دهی در این خط با تاخیر انجام شد.

وی تصریح کرد:  دلیل طولانی شدن زمان خارج کردن قطار  از مسیر  به دلیل نبود پایانه بود، اما با تلاش همکاران در اولین فرصت این مشکل رفع و حرکت قطارها به حالت عادی بازگشت.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بیان کرد: تصاویر منتشر شده از ازدحام جمعیتی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر در شبکه های اجتماعی منتشر شده، بخاطر تقاطعی بودن این ایستگاه با خط ۴ است. همچنین این موضوع در ساعت پیک مسافری اتفاق افتاده بوده که باعث شد ازدحام جمعیت را شاهد باشیم.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافران نگران نباشند، پیگیر رفع مشکل نبود پایانه در این خط هستیم، امیدواریم هرچه زودتر این موضوع حل شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *