رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نوبخت: رشته‌هایی مثل فوتبال و کشتی باید پردازش بیش‌تری شوند/ برای تجهیز سالن‌های کشتی از دبیر پشتیبانی بودجه‌ای شد

11:31 - 03 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۰۴۶
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: رشته‌های پرظرفیتی مثل فوتبال و کشتی باید پردازش بیش‌تری شوند.

- محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از فدراسیون کشتی و اردوی تیم ملی اظهار داشت: پاداش‌ها مشخص شده و همین مسأله انگیزه مهمی برای کشتی‌گیران خواهد بود. همه‌چیز خوب است و امیدواریم به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: برای افتخارآفرینی در ورزش کشور و رشته‌ای که به‌عنوان ورزش ایران در جهان اشتهار دارد، در کنار داشتن نیروهای مستعد به چند مسئله نیاز دارد؛ برنامه‌ریزی و پشتیبانی مالی.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای برنامه‌ریزی در ورزش و رشته‌هایی که شانس افتخارآفرینی دارند، آقایان سلطانی‌فر و صالحی‌امیری امور را پیگیری می‌کنند و پشتیبانی دولت هم از مسیر سازمان برنامه و بودجه برای تحقق برنامه‌هاست.

نوبخت تصریح کرد: برای تهیه سالن‌های کشتی از دبیر برای تکوین، پشتیبانی بودجه‌ای بود تا قهرمانان کشتی‌گیر ما در عرصه‌های بین‌المللی افتخارآفرین شوند. منابع مالی مورد درخواست هماهنگ شد تا شاهد شکوفایی استعدادها شویم.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: کشتی نمادی از ورزش ایرانی‌هاست. توجه ازنظر مالی به بودجه این رشته وزین ثابت خواهد بود. عدالت در همه رشته‌ها باید انجام شود، اما عدالت به معنی مساوات نیست و رشته‌های پرظرفیتی مثل فوتبال و کشتی باید پردازش بیش‌تری شوند. در جمع روئسای فدراسیون‌ها وظیفه مضاعفی اعلام خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *