رهبر انصارالله: پایداری در جهت مقابله با دشمن مهمترین نتیجه درگیری‌های اخیر بود

19:41 - 02 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۹۳۷
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت گفت: پایداری و تحرک جدی برای مقابله با دشمن مهمترین نتیجه درگیری‌های اخیر محسوب می‌شود.

- سید عبدالملک الحوثی، در سخنرانی خود گفت: ما در حال مقابله با تجاوزی هستیم که آمریکا بر آن نظارت داشته و از طرفی دیگر نیز طراحی آن توسط رژیم صهیونیستی و انگلیس بوده و مزدورانشان آن را اجرایی می‌کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه، تجاوز دشمن اسرائیلی و جنایت‌های آن، این مشروعیت را به ملت فلسطین می‌دهد تا این رژیم را طرد کند، افزود: پایداری و تحرک جدی برای مقابله با دشمن مهمترین نتیجه درگیری‌های اخیر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ثمره هماهنگی میان برادران فلسطینی در این نبرد خوب بود و از آن‌ها می‌خواهیم که برادری و هماهنگی را ارتقا بخشند.

سید عبدالملک الحوثی گفت: ملت‌ها باید در کنار یکدیگر پشتیبان ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن باشند، زیرا دشمنان در تلاش‌های خود برای عادی سازی روابط، قصد داشتند تا کشور‌های عربی و اسلامی را درباره موضوع کمک به ملت فلسطین بی‌تفاوت کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه ملت یمن با هویت ایمانی که دارد به دنبال ایفای نقشی فعال در چارچوب مقابله با دشمن اسرائیلی است، ادامه داد: از این رو آماده ایم تا غذای خود را با برادران فلسطینی تقسیم کرده و آن‌ها را بر خود مقدم بداریم.

وی تاکید کرد: شکست‌ها و ناکامی‌های دشمن صهیونیستی تا رسیدن به پیروزی قاطع، تداوم دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *