انهدام باند سرقت قطعات خودرو

14:59 - 02 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۸۳۴
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰۰ فقره سرقت معترف شدند.
- علی عزیزخانی بیان داشت: گزارشی مبنی بر فعالیت مجدد یکی از مجرمان حرفه‌ای و تشکیل باند سرقت لوازم خودرو دریافت شد. پس از پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم با همکاری ۴ تن از همدستانش لوازم داخل خودرو‌ها را سرقت و با همکاری یک مالخر به فروش می‌رساندند.

وی با اشاره به شناسایی پاتوق سرکرده باند، عنوان کرد: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند، وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این مکان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سایر متهمان نیز شناسایی و ضمن دستگیری سارقان در عملیات‌های مستقل و منسجم، در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه آنان مقادیری اموال سرقتی نیز کشف و متهمان در این باره اظهار داشتند، اموال سرقتی را به مالخری در "بریانک" می‌فروختند.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات کارآگاهان مالخر اموال مسروقه در بریانک دستگیر و در تکمیل تحقیقات پلیسی اعضای این باند ۶ نفره به ۳۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو و خرید و فروش اموال سرقتی معترف شدند.

به گفته عزیزخانی، با تکمیل تحقیقات کارآگاهان متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
 

برچسب ها: سرقت پلیس آگاهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *